Un client care alege sa primeasca raportul de activitate al cardului pe mail = 1 copac plantat de UniCredit

Un client care alege sa primeasca raportul de activitate al cardului pe mail = 1 copac plantat de UniCredit

UniCredit Tiriac Bank va planta anul acesta un copac pentru fiecare client care alege sa primeasca raportul de activitate al cardului de credit prin email in locul variantei tiparite, informeaza un comunicat emis de companie. Demersul vine ca urmare a parteneriatului incheiat intre banca si Asociatia EcoAssist, pentru programul “Plantam fapte bune in Romania”. UniCredit Tiriac Bank isi propune sa planteze 10.000 de copaci in 2014.

Clientii care in prezent primesc raportul de activitate in format tiparit pot opta telefonic pentru primirea documentului in varianta electronica, pe email. De asemenea, clientii pot alege aceasta alternativa prin serviciul Online B@nking, direct din aplicatia de Mobile B@nking sau prin solicitarea acestui lucru in sucursala in care au deschis contul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related