SMARK KnowHow organizeaza pe 7 si 8 mai a treia editie a evenimentului Brands & Communities, cu tema: From groups to groupies. Conferinta si workshopul abordeaza subiectul in profunzime, discutand despre modalitatile practice de transformare a grupurilor interne (angajati si alti stakeholderi) si externe (consumatori) in comunitati de brand online sau offline, relevante pentru obiectivele de business, atat de vanzari, cat si de marketing si comunicare. Informatii despre speakerii confirmati pana acum, program si inscriere sunt disponibile pe site-ul evenimentului. Pana pe 16 aprilie este disponibil un discount de 20%.
Brands & Communities 2014 raspunde in premiera atat nevoilor antreprenorilor si coordonatorilor de HR si de comunicare interna, cat profesionistilor din marketing si comunicare.
Pentru o acoperire cat mai buna a temei, pana pe 2 aprilie sunt asteptate propuneri de subiecte, prezentari si studii de caz legate de tematica Brands & Communities 2014, pe adresa [email protected], in atentia Mihaelei Craciunescu, content manager al evenimentului. Sunt invitati reprezentanti ai clientilor si ai agentiilor care in ultimul an au creat sau dezvoltat comunitati sau care au implementat activitati de transformare a grupurilor tinta in comunitati valoroase pentru branduri.
Propunerile vor fi evaluate pentru a fi introduse in programul conferintei Brands & Communities 2014. In cadrul procesului de selectie vor avea prioritate propunerile care abordeaza urmatoarele teme acoperite de eveniment:
Comunitatile interne:
- Psihologia muncii: cultura organizationala, dezvoltarea si momentele critice pentru un angajat in companie, schimbarea organizationala, work-life balance;
- Programele de training, teambuilding si comunicare interna.
Comunitatile externe:
- Comunitati offline si online;
- Comunitati profesionale: exemple si best practices;
- Microcomunitati neexploatate de branduri;
- Studii de caz despre comunitati care au contribuit la atingerea obiectivelor de business;
- Love brands, brand ambassadors si evangelists.
Sunt incurajate si propunerile de subiecte noi, neincluse in aceasta lista, in masura in care acestea se afla in aria de interes a evenimentului.
Mai multe informatii despre programul confirmat pana acum si despre participarea la eveniment sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 16 aprilie inclusiv este disponibil un pret cu o reducere de early bird, de 20%.
Brands & Communities 2014 este un eveniment care face parte din seria SMARK KnowHow, antrenat de Ascendis, depozitat de Euroministorage si aromat de NESCAFE. Strategi ai datelor sunt Spoon.
Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Agrafa, Forbes, Wall-Street, HotNews, Ziare.com, Business24, Magazinul Progresiv, Cariere, Piata, The Institute, IAA, UAPR, Catavencii, BestJobs, Zumzi, Port.ro, 24FUN, Itsy Bitsy, Radio Guerrilla.
SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.