70% dintre tichetele cadou Chèque Déjeuner Romania achizitionate de catre companii sunt dedicate cresterii vanzarilor

70% dintre tichetele cadou Chèque Déjeuner Romania achizitionate de catre companii sunt dedicate cresterii vanzarilor

Un studiu realizat de catre Cheque Dejeuner Romania arata ca peste 70% dintre tichetele cadou achizitionate de catre companiile din Romania sunt destinate cresterii vanzarilor. Cercetarea realizata pe un esantion de 500 de companii selectate intr-o perioada de 6 luni a mai relevat faptul ca, putin peste 100.000 lei este valoarea medie a unei comenzi pentru tichete cadou, arata un comunicat emis de Public Advisors.

Ponderea cea mai mare in utilizarea tichetelor cadou Cheque Dejeuner Romania in campaniile de crestere a vanzarilor o au activitatile de marketing (50%), cheltuielile pentru protocol (aproximativ 1/4 din vanzari) si reclama si publicitatea (aproximativ 1/5 din vanzari). Pe ultimele locuri se afla utilizarea tichetelor pentru promovarea pe piete existente sau noi si comenzile pentru studiile de piata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related