Ca parte a componentei de Responsabilitate Sociala a companiei, in 2013 SCG – Smart Corporation Group a fost promotorul primei campanii de CSR initiata de Victor Hanescu, "Orice campion are un inceput". Aceasta initiativa de a sprijini juniorii din tenis a fost concretizata in 2 editii la care au participat 400 juniori si s-au donat echipamente in valoare de 11.000 euro. Printre instrumentele de expunere media utilizate s-au numarat aparitiile televizate nationale si locale, radio, presa scrisa, mediul online dar si social media, arata un comunicat emis de companie.
In prima jumatate a anului trecut, SCG a fost promotorul turneului de tenis pentru juniori din Romania, Dr. Oetker Junior Trophy. Competitia de categoria 1, desfasurata intre 27 mai – 2 iunie, s-a adresat tenismenilor sub 14 ani si a fost singura de acest gen desfasurata pe zgura din sud estul Europei. Evenimentul a fost promovat pe site-ul oficial, avand 11.956 vizualizari, si pe contul de Facebook Tennis Junior Stars, ajungand la 435,420 de persoane (Reach si Viral). Au fost 3000 de spectatori in tribune, 8 arbitri, 12 terenuri de zgura, 128 de jucatori din 17 de tari.