Cele 4,5 milioane de romani care intra pe site-urile de e-commerce reprezinta aproximativ jumatate din numarul total de utilizatori de internet din Romania, iar dintre acestia 55% sunt barbati, iar 45% sunt femei. Site-urile de e-commerce sunt vizitate in principal de useri din mediul urban (68 % dintre vizite), dintre acestia in jur de 20% fiind clienti care fac o achizitie cel putin o data pe luna, devenind asa-numitii clienti fideli. Rata accesarilor provenite din mediul rural reprezinta 32% din cea a vizitelor urbane, in timp ce procentajul clientilor fideli ai magazinelor online in mediul rural scade la 4.5%. Rezultatele fac parte din studiul GemiusAudience, realizat in peste 30 de tari, si au fost prezentate ieri, in cadrul conferintei ECOMTEAM de la Brasov, de catre Andrei Tescan (Digital Marketing Consultant, Gemius).
31% dintre utilizatorii "maturi" ai internetului cumpara online cel putin o data pe luna
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare