Heineken lanseaza The Legendary Posters pentru a sustine Reporters Without Borders

Heineken lanseaza The Legendary Posters pentru a sustine Reporters Without Borders

O noua actiune de CSR din partea Heineken care lanseaza 40 de postere (The Legendary Posters) pe care le scoate la licitatie pentru Reporters Without Borders. Pentru aceasta actiune Heineken a colaborat cu 40 de personalitati din lumea sportului, a entertainmentului sau a artei, informeaza un comunicat emis de Wieden+Kennedy Amsterdam.

Toate posterele au trecut prin calatorii legendare: unul a jucat fireball cu legenda tenisului Jimmi Connors, altul a intrat intr-un vulcan activ, iar altul a ajuns pe Kilimanjaro.

Toate posterele sunt scoase la licitatie pe Thelegendaryposters.com, iar doritorii pot licita pentru ele pana pe 13 aprilie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related