Dorna lanseaza Fereastra de Speranta, o fereastra interactiva dedicata mamelor cu copii nascuti prematur

Dorna lanseaza Fereastra de Speranta, o fereastra interactiva dedicata mamelor cu copii nascuti prematur

Incepand cu luna aprilie a acestui an, in maternitatea Polizu, fereastra care desparte mamele de salonul de terapie intensiva unde se afla bebelusii nascuti prematur a devenit Fereastra de Speranta, informeaza un comunicat din partea McCann PR. Initiativa face parte din campania sociala "Grija pentru copii", dezvoltata de Dorna impreuna cu Organizatia Salvati Copiii, cu scopul de a imbunatati conditiile de ingrijire a nou-nascutilor prematur.

Pe fereastra interactiva sunt afisate in timp real mesaje de incurajare pentru mamele cu copii nascuti prematuri. Acestea pot fi trimise de oameni din toata tara, accesand site-ul grijapentrucopii.ro. De la instalarea Ferestrei de Speranta si pana in prezent au fost trimise peste 1.000 de mesaje de incurajare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related