Infografic: profilul concursomanului roman de pe Facebook

Infografic: profilul concursomanului roman de pe Facebook

Intr-o saptamana obisnuita, concursomanul roman participa de la 4 pana la 60 de concursuri si isi raporteaza castigurile pe Facebook (dand share la postarile care il desemneaza castigator). Unii dintre concursomani se straduiesc sa-si consolideze profilurile, ajungand pana la 2000 de prieteni si chiar followeri, dar continutul pe care il distribuie are in medie intre 0 si 3 like-uri.  

Starcom MediaVest si iLeo au lansat cel de-al treisprezecelea infografic parte din seria HumanGraphExperience, informeaza un comunicat din partea The Practice. Acesta ilustreaza rezultatele studiului "Following Facebook Brands: Love or Interest?", aratand ca aproape jumatate dintre concursomanii care urmaresc brandurile pe Facebook nu au intentia de a le cumpara produsele/serviciile.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related