Lansarea colectiei The ONE de la Oriflame: agentiile participante, endorsement si planuri de viitor

Lansarea colectiei The ONE de la Oriflame: agentiile participante, endorsement si planuri de viitor

Cu ceva timp in urma va povesteam cum a fost la lansarea in alb a noii colectii de machiaj The ONE by Oriflame. Pentru ca ni s-a parut ca brandul incearca sa aduca niste modificari abordarii sale de pana acum, prin eveniment si produse deopotriva, i-am pus cateva intrebari Denisei Marculescu (PR & Communications Manager, Oriflame).

Cititi in continuare ce a raspuns si ce nu a raspuns brandul despre lansarea noii colectii, pitch-ul pentru campania de lansare, legatura dintre brandingul colectiei si revista omonima The ONE , colaborarea cu Andreea Raicu (care este si imaginea unei alte campanii semnate Oriflame, "Mama si fiica – o legatura unica"), cu ce agentii s-a lucrat si se lucreaza in continuare

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related