Cu ceva timp in urma va povesteam cum a fost la lansarea in alb a noii colectii de machiaj The ONE by Oriflame. Pentru ca ni s-a parut ca brandul incearca sa aduca niste modificari abordarii sale de pana acum, prin eveniment si produse deopotriva, i-am pus cateva intrebari Denisei Marculescu (PR & Communications Manager, Oriflame).
Cititi in continuare ce a raspuns si ce nu a raspuns brandul despre lansarea noii colectii, pitch-ul pentru campania de lansare, legatura dintre brandingul colectiei si revista omonima The ONE , colaborarea cu Andreea Raicu (care este si imaginea unei alte campanii semnate Oriflame, "Mama si fiica – o legatura unica"), cu ce agentii s-a lucrat si se lucreaza in continuare
IQads: Ce obiective isi propune sa atinga Oriflame prin lansarea acestei noi colectii?
Denisa Marculescu: Oriflame si-a propus sa ofere femeilor, prin noul brand The ONE, o colectie de machiaj versatila, ideala pentru orice moment. Inspirata de ultimele tendinte in moda, colectia de machiaj este impartita in trei game: Frumusete de zi cu zi - produsele din aceasta gama transforma rutina de machiaj intr-un ritual simplu de urmat; Mega Impact - produse captivante, inovatoare si in tendinte, pentru crearea unor look-uri de impact atunci cand iti doresti sa fii in centrul atentiei, si Ultra rezistenta – formule de calitate, special create pentru a rezista chiar si in zilele aglomerate, fara sa simti nevoia de a-ti reface machiajul. Fiecare gama multumeste astfel orice tipologie feminina.
IQads: Ce raport exista intre brandingul colectiei The ONE si revista The ONE? Ce presupune colaborarea dintre cele 2 branduri?
Denisa Marculescu: Brandul The ONE a fost lansat de catre Oriflame la nivel international. Existenta pe piata din Romania a unei reviste cu acelasi nume este doar o pura coincidenta.
IQads: Ce componente are campania de comunicare a colectiei?
Denisa Marculescu: Ne-am dorit o campanie de comunicare integrata in presa scrisa, TV si outdoor, precum si un plan de lansare special, dedicat echipei de consultanti Oriflame.
De asemenea, comunicarea in mediul online se bucura de o atentie aparte. Aceasta lansare, asociata cu lumea stralucitoare a modei, a atras curiozitatea bloggerilor de fashion & beauty din intreaga lume, ceea ce a dat nastere unui proiect inedit lansat de Oriflame: The ONE Collective - o frumoasa colaborare cu cei care impun tendintele in lumea online-ului, bloggeri, make-up artististi, modele si stilisti din toata lumea. Acestia isi vor expune ideile legate de moda si frumusete, cunostintele si trucurile, oferind fanilor Oriflame cele mai noi informatii si sfaturi legate de tendintele actuale.
Elin Kling (N.R. jurnalista si bloggerita suedeza, detinatoarea blogului Style by Kling) este Ambasadorul la nivel global pentru The ONE Collective. Pe tot parcursul anului 2014, Elin va participa la evenimente de beauty si prezentari de moda din toata lumea, tinandu-ne la curent cu cele mai noi tendinte.
IQads: Cu ce agentii ati colaborat pentru toate elementele lansarii colectiei The One, dar si ale campaniei?
Denisa Marculescu: Am avut alaturi oameni speciali, cu care am colaborat ideal. Astfel lansarea The ONE s-a bucurat de succesul pe care ni l-am dorit. Multumim Sister, Godmother, Mediacom, Conversion Marketing si Whiteland.
IQads: Cum s-a desfasurat pitch-ul pentru campania integrata Oriflame? Ce alte agentii au participat si cum a convins fiecare agentie castigatoare?
Denisa Marculescu: Pregatirea campaniei The ONE a fost o experienta creativa si placuta, dar pastram confidentiale detaliile pitch-ului. Pentru un astfel de raspuns, este necesar acordul tuturor partilor implicate.
IQads: Cum se integreaza lansarea noii colectii Oriflame, a carei imagine e Andreea Raicu, cu campania "Mama si fiica – o legatura unica"?
Denisa Marculescu: Ambele campanii, a caror imagine este Andreea Raicu, stau sub umbrela sloganului companiei: "Visurile tale – Inspiratia noastra". Suntem o companie extrem de dinamica, ce dezvolta o multime de proiecte inedite."Mama si fiica – o legatura unica" este un proiect de suflet, in care incercam sa scoatem la lumina si sa expunem acea legatura speciala dintre mame si fiicele lor. Campania de lansare a noul brand de machiaj The ONE este o invitatie exclusivista in universul modei si a frumusetii.
IQads: Pe ce durata e semnat contractul cu Andreea Raicu si ce presupune colaborarea ei cu Oriflame? In afara de Andreea Raicu si Geta Voinea, mai sunt alte vedete care sustin brandul in acest moment?
Denisa Marculescu: Colaborarea cu Andreea Raicu a inceput anul trecut, cu lansarea apei de parfum VIP Night, continuand intr-un mod natural si in acest an. Andreea este imaginea gamei Ecollagen (un produs inovator, ce are la baza extractul celulelor stem din plante), iar acum a noului brand The ONE.
Geta Voinea este un prieten drag si vechi al companiei, ea fiind imaginea unui proiect de promovare a oportunitatii de afacere Oriflame. Experienta succesului ei in Oriflame a fost o sursa de inspiratie pentru numeroase femei din Romania.
IQads: Caravana Oriflame a inceput deja sa faca opriri in tara. Care sunt orasele prin care urmeaza sa treaca?
Denisa Marculescu: Caravana Oriflame va vizita peste 200 de orase mici si mari din Romania. Vom reveni cu in curand cu mai multe detalii legate de acest proiect de amploare.