Pe 7 si 8 mai, SMARK organizeaza cea de-a treia editie a Brands & Communities, un eveniment ce isi propune sa ofere solutii practice de transformare a grupurilor de consumatori sau angajati in ambasadori de brand care sustin interesele de business ale companiei. Pornind de la tema “from groups to gropies”, 25 dintre cei mai buni speakeri si traineri romani vor oferi inspiratie si know-how antreprenorilor, directorilor de HR si profesionistilor din marketing si comunicare pentru a atinge potentialul maxim al comunitatilor din jurul brandului. Brands & Communities 2014, eveniment din seria SMARK KnowHow, are loc la UniCredit Tower, iar pentru toti cei care se inscriu pana la data de 25 aprilie inclusiv este disponibil un discount de early bird, de 20%.
Startul evenimentului este dat de o radiografie a comportamentului membrilor unei comunitati realizata de Vintila Mihailescu (SNSPA). Afinitatea romanilor peste miscare este dezbatuta apoi de Cosmin Nae (Quantix Marketing Consulting) care discuta despre modalitatile prin care brandurile pot atinge comunitati prin sport. Primul panel este incheiat de Semida Duriga si Dana Pascu (Publicis Groupe) care vor dezbate tema transhumantei comunitatilor.
Ziua continua cu o discutie despre comunitatile interne de angajati. Astfel, Andrei Ion (SHL Romania) si Dan Petre (D&D Research) vor povesti despre momentele cheie pentru un angajat intr-o companie, leadership si managementul talentelor in industriile creative, iar Dan Burlacu (Ascendis) va analiza principalele greseli pe care companiile din perspectiva programelor de comunicare internasi modalitatile practice prin care grupul de angajati poate fi transformat intr-o comunitate.
Cel de-al treilea panel aprofundeaza tema comunitatilor externe brandului, offline. Cu o serie de modalitati de activare a comunitatilor offline va veni Valentin Suciu (Jazz Communication), iar cu learnings despre comunitatile pe care le gestioneaza vor veni Claudia Chirilescu (Spoon Media) si Mihai Gurei (Intro), Cristina Gavrila (Impact Hub Bucharest) si Dragos Roua (Open Connect).
Workshop-ul sustinut Claudia Chirilescu si Cristi Ursea (Spoon Media), dar si de Alexandru Badut (Grapefruit) va incheia prima zi. Ei vor discuta despre aplicabilitatile wearable technologies in managementul comunitatilor si despre modul in care informatia oferita de aceasta tehnologie poate fi colectata, servind astfel intereselor de business ale brandurilor.
Tacticile de integrare a brandului in activitatea online a comunitatilor reprezinta tema primului panel din cea de-a doua zi a evenimentului, atunci cand Matei Psatta (iLeo) si Rodica Mihalache (Starcom MediaVest) vor dezbate modalitatile prin care un “Like” poate duce brandul mai aproape de o vanzare, dar si despre filtrele care pot feri brandul de concursomani. Lacramioara Loghin (Exact Cercetare si Consultanta) si Stefan Andrei (Exact Cercetare si Consultanta) vor analiza apoi continutul publicat de brandurile din diferite categorii pe Facebook si modul in care publicul feminin si cel masculin reactioneaza la el.
Cu best practices despre crearea unor comunitati vin Daniel Dobrin si Luciana Duma (McCann Erickson Romania) pornind de la strategia Mega Image de implicare in comunitati, dar si Raluca Kisescu (Avon Romania), care va arata cum a reusit Avon sa construiasca o comunitate in scop de CSR, pornind de la reprezentantii brandului.
Conferinta este incheiata de pitch-ul plannerilor care vor oferi solutii de creare si dezvoltare a comunitatilor Neumarkt si Happy Tour, avand ca scop cresterea volumului vanzarilor celor doua branduri. Printre speakerii invitati se numara Deniz Coaca (Friends Advertising) si Diana Caracota (Propaganda).
Conferinta ofera astfel atat solutii de amplificare a interactiunii comunitatilor, dar si exemple de comunitati non-branded cu care brandurile se pot asocia.
Mai multe informatii despre program si despre participarea la eveniment sunt disponibile pe site-ul oficial.
Brands & Communities 2014 este un eveniment care face parte din seria SMARK KnowHow, antrenat de Ascendis, depozitat de Euroministorage si aromat de NESCAFE. Strategi ai datelor sunt Spoon.
Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Agrafa, Forbes, Wall-Street, HotNews, Ziare.com, Business24, Magazinul Progresiv, Cariere, Piata, The Institute, IAA, UAPR, Catavencii, BestJobs, Zumzi, Port.ro, 24FUN, Itsy Bitsy, Radio Guerrilla.
SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.