Pe 7 si 8 mai, SMARK KnowHow organizeaza a treia editie a Brands & Communities, urmarind solutiile de transformare a grupurilor de consumatori si angajati in comunitati unite, relevante pentru obiectivele de business ale brandului. 30 de speakeri si traineri vor oferi know-how si inspiratie antreprenorilor, profesionistilor din marcomm si directorilor de HR in cadrul conferintei si workshop-ului.
Prima zi a evenimentului, miercuri, 7 mai, acopera tema comunitatilor interne, dar si pe cea a comunitatilor externe, offline. In prima parte a zilei temele vor viza intelegerea mecanismelor care pun in miscare grupurile si comunitatile din perspectiva sociologica, dar si de research. Conferinta va continua cu o discutie despre importanta culturii organizationale, nevoile angajatilor si modul in care companiile le pot acoperi pentru a-i transforma intr-o comunitate de brand ambassadors. Componenta de conferinta a evenimentului se va incheia prin abordarea temei comunitatilor offline, pornind de la cateva exemple de best practice de la branduri care au reusit sa coaguleze in jurul lor comunitati.
Printre cele mai importante elemente ale evenimentului de numara workshopul sustinut de Claudia Chirilescu, Cristi Ursea (Spoon Media) si Alex Badut (Grapefruit) pe 7 mai, la finalul primei zile de conferinta. Workshopul urmareste aplicabilitatile wearable technologies in managementul comunitatilor, evaluand platformele existente, informatiile statisice disponibile brandurilor si divice-urile cele mai utilizate de consumatori. Cei 25 de participanti la workshop vor lucra live pe 3 briefuri reale, venind cu idei de activare a consumatorilor pe Fitbit, RunKeeper si MyFitnessPal. Si pentru ca un sistem de gamification nu putea lipsi, cele mai bune propuneri vor primi premii surpriza.
“Aplicatiile si device-urile de automonitorizare ne fac pe noi, consumatorii, sa vedem pe parcursul zilei in ce masura ne-am atins obiectivele setate si monitorizate. Exploatarea acestor momente inseamna pentru branduri memorabilitate, exact opusul unui mesaj invaziz. Vorbim despre revelanta mesajului pentru fiecare consumator in parte. Iar brandurile pot exploata aceste momente in avantajul lor comunicand eficient cu consumatorii”, mentioneaza Claudia Chirilescu.
Joi, 8 mai, incepe cu o discutie despre acele trasaturi ale comunitatilor online care pot fi capitalizate si modalitatile prin care grupul de consumatori poate fi transformat intr-o comunitate de groupies. Ulterior vor fi prezentate studii de caz ale celor mai bine dezvoltate comunitati de brand din ultima perioada: Mega Image, AVON si Samsung.
La finalul celei de-a doua zi de eveniment plannerii se vor intrece pentru a oferi solutii de activare a consumatorilor si crestere a engagementului cu brandurile Neumarkt si HAPPYsor in offline si online. Deniz Coaca (Friends Advertising), Diana Caracota (Propaganda) si Andreea Strachina (Kaleidoscope Proximity) vor urmari dezvoltarea de comunitati relevante pentru obiectivele de business ale celor doua branduri, oferind idei aplicabile si de catre brandurile din categorie si nu numai.
Printre speakerii evenimentului se mai numara: Raluca Kisescu (AVON), Adrian Telespan (Scriitor, Cimitirul), Alexandru Eftinoiu (MARKS Digital), Semida Duriga (Publicis Groupe), Dana Pascu (Publicis Groupe),Vintila Mihailescu (SNSPA), Cosmin Nae (Quantix Marketing Consulting), Andrei Ion (SHL Romania), Dan Petre (D&D Research), Matei Psatta (iLeo) si Rodica Mihalache (Starcom MediaVest).
Mai multe informatii despre program si despre participarea la eveniment sunt disponibile pe site-ul oficial.
Brands & Communities 2014 este un eveniment care face parte din seria SMARK KnowHow, antrenat de Ascendis, depozitat de Euroministorage si aromat de NESCAFE. Strategi ai datelor sunt Spoon.
Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Agrafa, Forbes, Wall-Street, HotNews, Ziare.com, Business24, Magazinul Progresiv, Cariere, Piata, The Institute, IAA, UAPR, Catavencii, BestJobs, Zumzi, Port.ro, 24FUN, Itsy Bitsy, Radio Guerrilla.
SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.