Brandurile locale si internationale in care au incredere cititorii romani ai Reader’s Digest

Brandurile locale si internationale in care au incredere cititorii romani ai Reader’s Digest

Potrivit sondajului Trusted Brands, desfasurat anual de publicatia Reader’s Digest, printre cele mai de incredere branduri din Romania se numara Paralela 45, Vodafone, Nestle, RCS & RDS, Philips, Ariel, Nivea si Volkswagen. Studiul, ajuns in acest an la a 14-a editie in Europa si a 9-a editie in Romania, s-a desfasurat concomitent in 10 tari europene, printre care si Romania, in perioada septembrie-noiembrie 2013.

Respondentii au fost selectati din baza de date de clienti activi ai Reader’s Digest din Austria, Elvetia, Finlanda, Franta, Germania, Polonia, Portugalia, Romania, Rusia si Slovenia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related