Aflat la cea de-a 5-a editie, evenimentul Marketing Research Conference acopera de aceasta data tema “Connected Consumer Insights”. Researcheri si profesionisti din marcomm vor prezenta pe 25 si 26 iunie cele mai noi tool-uri, studii edificatoare si case studies relevante pentru a scoate la lumina noua fata a consumatorului conectat. Incepand de astazi, 15 mai, asteptam propunerile de subiecte, prezentari, speakeri si studii de caz relevante pentru tema evenimentului pe adresa [email protected]. Deadline-ul pentru trimiterea propunerilor este 21 mai.
Conferinta din acest an urmareste trendurile internationale, manifestate si la nivel local, printre care: research-ul digital, masurarea eficientei si optimizarea investitiilor in media pe diverse canale, programatic marketing.
In cadrul procesului de selectie vor avea prioritate propunerile care abordeaza urmatoarele teme acoperite de eveniment:
- Noi metode de cercetare: modalitati, canale si abordari noi de cercetare (cognitive science, gamification, etc);
- Research-ul digital: unelte de cercetare care vizeaza comportamentul consumatorului in mediul digital;
- Masurarea eficientei si managementul advertisingului multicanal, livrat noului consumator conectat;
- Programatic marketing si platforme de programatic buying;
- Big Data: case studies de la branduri care utilizeaza surse de research multiple pentru intelegerea utilizatorilor in mediul digital si nu numai; case studies ale agentiilor de research si ale brandurilor despre coagularea datelor si interpretarea acestora pentru rezolvarea problemelor de business ale brandului;
- Shopper marketing – points of influence: studii despre cum functioneaza abordarea multichannel; multiscreen research – comportamentul consumatorului aflat in fata televizorului si celelalte device-uri utilizate in paralel;
Sunt incurajate si propunerile de subiecte noi, neincluse in aceasta lista, in masura in care acestea se afla in aria de interes a evenimentului.
Acoperind tema “Connected consumer insights”, conferinta si workshop-ul se vor adresa atat agentiilor de research care doresc sa fie la curent cu noile directii ale pietei locale, cat si profesionistilor din industria comunicarii, care folosesc aceste tool-uri pentru optimizarea creatiilor, dar si marketerilor care vor pune in aplicare know-how-ul relevant pentru rezolvarea problemelor de business.
Marketing Research Conference este un eveniment care face parte din seria SMARK KnowHow.
Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Agrafa, Forbes, Wall-Street, HotNews, Ziare.com, Business24, Magazinul Progresiv, Cariere, Piata, The Institute, IAA, UAPR, Catavencii, BestJobs, Zumzi, Port.ro, 24FUN, Itsy Bitsy, Radio Guerrilla.
SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.