Studiu BrandZ ™ - Top 100 branduri globale: Google detroneaza Apple, devine cel mai valoros brand global

Studiu BrandZ ™ - Top 100 branduri globale: Google detroneaza Apple, devine cel mai valoros brand global

Studiul BrandZ ™ - Top 100 branduri globale realizat anual de Millward Brown arata ca Google este in prezent cel mai valoros brand global din lume, detronand Apple, brandul care a ocupat timp de trei ani primul loc in acest top. Valoarea Google a crescut cu 40% fata de anul trecut, ajungand la aproximativ 159 de miliarde de dolari, in timp ce valoarea lui Apple a scazut cu 20%, ajungand la 148 de miliarde de dolari. IBM se mentine pe pozitia a 3-a, cu o valoare a brandului de 108 miliarde de dolari, ocupand insa primul loc intre brandurile care se adreseaza afacerilor (business to business)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related