Pe 25 si 26 iunie, la UniCredit Tower, noul consumator conectat la tot mai multe canale media este in centrul atentiei. La Marketing Research Conference 2014, 25 de speakeri se vor intrece sa ofere insight-uri relevante din research pentru optimizarea advertisingului livrat catre connected consumer. Informatii despre speakerii confirmati pana acum, program si inscriere pot fi gasite pe site-ul evenimentului. Pana pe 15 iunie este disponibil un discount de early bird, de 20%.
In cele doua zile, conferinta si workshop-ul vor aborda cele mai in voga trenduri in research, manifestate la nivel internationalsi local. Evenimentul promite sa ofere tool-uri si metodologii accesibile atat IMM-urilor, cat si corporatiilor, sa inspire profesionistii din marcom si sa ofere insight-uri interesante despre connected consumer. Agentii de research cu tool-uri si studii relevante pentru trendurile actuale, agentii de online si de media cu solutii de eficientizare a advertisingului livrat, branduri care profita de volumele mari de date pe care le detin pentru dezvoltarea business-ului si agentii de advertising care au utilizat insight-urile din research in campanii se vor regasi printre speakerii evenimentului.
Astfel, in prima zi a evenimentului, tool-urile de noua generatie vor deschide segmentul de conferinta. Miriam Moroianu si Catalina Laschon (Nielsen Romania) vor prezenta metodologia Neurofocus, pornind si de la un studiu de caz in care aceasta a fost utilizata pentru testarea de spoturi TV. TOBII Portable Eye Tracking System va fi apoi testat de participantii din sala, sub indrumarea Mihaelei Uriciuc si a Georgianei Manea (ISRA Center).
Conferinta va continua cu o aprofundare a research-ului digital, pornind de la cele mai utilizate tool-uri pentru derularea de cercetari de piata si ajungand la case studies si insight-uri descoperite. Catalin Tenita (TreeWorks) si Paul Acatrini (Cult Market Research) vor prezenta astfel rezultatele Digital Natives Report si metoda inovatoare prin care datele au fost colectate, adaptata la realitatea respondentilor.
Cum cercetarea de piata nu este dedicata doar corporatiilor si brandurilor mari, evenimentul va aborda apoi o serie de case studies despre research-ul utilizat pentru rezolvarea problemelor de business ale IMM-urilor. Zoe Pascale (Strategis Research & Business Consulting) va prezenta modul in care un magazin online de bijuterii si-a adaptat strategia de comunicare pe Facebook in urma rezultatelor unui research.
Prima zi a evenimentului este incheiata cu un workshop despre mobile research sustinut de Daedalus Millward Brown. Millward Brown a fost desemnat Mobile Researcher of the Year in 2013, datorita efortului sustinut al grupului pentru a intelege rolul mobile-ului in traseul spre achizitie. Participantii la workshop vor participa la un studiu live pe smartphone cu script si chestionar, iar raportul si interpretarea datelor vor fi realizate in timp real. Trainingul se va incheia prin trecerea in revista a unor key learnings pentru advertisingul si online commerce pe smartphone.
Cea de-a doua zi a evenimentului, 26 iunie, va face lumina in comportamentul consumatorului conectat. Astfel, in prima parte a zilei se va discuta despre consumatorul aflat in fata televizorului si modul in care interactioneaza cu alte device-uri, dar si despre optimizarea advertisingul livrat lui. Cum consumatorul conectat nu traieste doar in mediul urban, existand aproape 4 milioane de utilizatori de internet in mediul rural, Alexandra Iavorschi (Starcom MediaVest Group) va prezenta un studiu care vizeaza tocmai acest consumator si stilul lui de viata, consumul de presa, subiectele de interes si cheltuielile pe gospodarie. Daedalus Millward Brown va prezenta apoi un case study cu tema „Cross Media Effectiveness” – un studiu realizat pe o campanie Dove impreuna cu Google, care urmareste eficientizarea investitiilor in campanie si rolul detinut de You Tube.
La jumatatea zilei, reprezentanti ai brandurilor mari, printre care si Lucia Ciuca (eMAG), vor discuta despre modul in care vad utilizatorul conectat, despre demersurile de cercetare realizate in ultimul an si modul in care insight-urile obtinute au fost utilizate in campaniile marketing.
Conferinta se va incheia intr-o nota iesita din comun, prinvind cercetarea de piata dintr-un unghi creativ. Astfel, speakerii se vor intrece sa ofere rezolvari creative de research pentru probleme punctuale de business ale clientilor.
Conferinta va aborda astfel unele dintre cele mai in voga teme pentru industria de marcom din Romania: digital research, multiscreen research, advertising optimization, programmatic marketing, neuromarketing, mobile & respondent optimized research.
Mai multe informatii despre program, speakerii confirmati pana in acest moment si despre participarea la eveniment sunt disponibile pe site-ul oficial.
Marketing Research Conference este un eveniment care face parte din seria SMARK KnowHow, condimentat de PRIVILEG Catering.
Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Agrafa, Forbes, Wall-Street, HotNews, Ziare.com, Business24, Magazinul Progresiv, Cariere, Piata, The Institute, IAA, UAPR, Catavencii, BestJobs, Zumzi, Port.ro, 24FUN, Itsy Bitsy, Radio Guerrilla, FaceToFace Media.
SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.