Studiu Millward Brown Romania: Cat putem economisi daca facem cumparaturile online

Studiu Millward Brown Romania: Cat putem economisi daca facem cumparaturile online

Conform unui studiu Millward Brown Romania care face o comparatie intre preturile magazinelor online si ale celor offline aceleasi produse pot fi in medie mai ieftine cu pana la 25% in magazinele online decat in magazinele clasice (offline). Studiul a fost realizat in luna mai 2014 si a inclus 12 categorii de produse, pentru fiecare categorie fiind analizate cate 10 produse alese aleator care se regaseau atat in magazinele online cat si in cele offline. Pe baza preturilor acestor produse Millward Brown a realizat un indice de preturi al categoriei. Indicele de preturi a luat in calcul pretul de vanzare la un moment dat, care include, unde e cazul, si promotiile din acel moment.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related