Noul instrument GfK Echo reprezinta o solutie de management al experientelor pe care clientii le au cu un serviciu oferit de o companie. GfK Echo surprinde feedback-ul clientilor in timp real, sintetizeaza evaluarile si le comunica managerilor si angajatilor companiilor, astfel incat acestia sa poata actiona imediat. Instrumentul isi propune sa ofere o perspectiva completa asupra nivelului de satisfactie al clientilor si comunica cu managerii prin intermediul unei platforme interactive. Platforma ofera acces la date despre tendinte, rezultatele la nivel micro dar si la nivel macro si permite trimiterea unor notificari de avertizare. Pentru a analiza in profunzime problemele si solutiile de imbunatatire identificate de GfK Echo, informatiile pot fi completate printr-un tip special de cercetare care presupune observarea comportamentului in utilizarea serviciilor (User Experience research).
GfK lanseaza GfK Echo, o solutie prin care companiile pot primi feedback de la clienti in timp real
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare