Samsung lanseaza campania "Simte Ritmul, Iubeste Jocurile" pentru Jocurile Olimpice de Tineret de la Nanjing 2014

Samsung lanseaza campania "Simte Ritmul, Iubeste Jocurile" pentru Jocurile Olimpice de Tineret de la Nanjing 2014

Samsung Electronics, partener olimpic la categoria Wireless Communications Equipment, anunta noua campanie de marketing "Simte Ritmul, Iubeste Jocurile" pentru Jocurile Olimpice de Tineret de la Nanjing 2014. Campania reprezinta angajamentul Samsung fata de imbunatatirea experientei Jocurilor Olimpice cu ajutorul tehnologiei smartphone si isi propune sa reuneasca tinerii prin pasiunile comune pentru sport si muzica, conform unui comunicat emis de THE PRACTICE.

Printre activitarile organizate de Samsung in intampinarea Jocurilor de la Nanjing 2014, se numara mai multe spectacole muzicale, desfasurate incepand cu luna iulie. Ambasadorii Samsung Mobilers vor porni intr-o calatorie in cinci orase din China, folosind Galaxy S5 pentru a capta si a impartasi experientele lor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related