Studiu GfK: Potential semnificativ de dezvoltare pentru zona de retail din Romania, in 2014

Studiu GfK: Potential semnificativ de dezvoltare pentru zona de retail din Romania, in 2014

Romania se afla printre tarile europene care au inregistrat in 2013 cea mai mare crestere a puterii de cumparare arata un studiu GfK care analizeaza retailul din 32 de tari din Europa. Studiul prezinta evolutiile din zona luand in considerare trei indicatori de piata - puterea de cumparare, cifra de afaceri aferenta retailului din spatiile comerciale, ponderea cheltuielilor populatiei in retail din cheltuielile totale - si face prognoze pentru 2014 privind cifra de afaceri din inchirierea si vanzarea de spatii comerciale si tendintele in evolutia preturilor.

Iata cateva dintre principalele concluzii ale studiului: 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related