Samsung explica printr-un infografic utilitatea frigiderului Samsung Food Showcase

Samsung explica printr-un infografic utilitatea frigiderului Samsung Food Showcase

Aproximativ 22 de milioane de femei din toata Europa isi folosesc frigiderul pentru pastrarea obiectelor vestimentare si a produselor cosmetice, potrivit unui studiu efectuat de Kantar Media pentru Samsung in 5 tari europene. Studiul a fost realizat cu ocazia lansarii frigiderului Samsung Food Showcase, compartimentat pentru a permite depozitarea produselor non-alimentare independent de cele alimentare, informeaza un comunicat emis de THE PRACTICE.

Studiul independent a fost realizat de Kantar Media in mediul online si este reprezentativ la nivel national in cinci tari europene, fiind realizat in randul adultilor cu varsta peste 16 ani, aproximativ 1.000 de interviuri pe tara. Tarile incluse au fost Italia, Marea Britanie, Germania, Franta si Polonia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Kantar

Kantar is the world’s leading data, insights and consulting company. We help clients understand people and inspire growth. Kantar is a data and evidence-based agency providing insights and actionable... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related