AMIGO urmeaza sa intre in portofoliul STRAUSS Coffee. Tranzactia a fost aprobata de Consiliul Concurentei

AMIGO urmeaza sa intre in portofoliul STRAUSS Coffee. Tranzactia a fost aprobata de Consiliul Concurentei
Marius Melesteu (General Manager, Strauss Europa Centrala si de Sud)

Achizitia marcilor, a domeniilor si a drepturilor exclusive de a folosi formula AMIGO in Romania si Bulgaria de catre STRAUSS Coffee pentru 20 de milioane de dolari a fost aprobata de Consiliul Concurentei, informeaza un comunicat din partea McCann PR. STRAUSS Coffee si-a anuntat intentia de a efectua tranzactia in luna februarie a acestui an. Astfel, compania va deveni proprietarul unic al brandului in aceste 2 tari.

"Suntem incantati de definitivarea achizitiei marcii AMIGO, atat de cunoscuta romanilor inca din anii ‘80. Tranzactia este benefica atat pentru compania STRAUSS, cat si pentru intreaga piata a cafelei: noua ne va consolida pozitia competitiva pe segmentul de cafea solubila, iar pietei ii va aduce o revigorare binevenita", a declarat Marius Melesteu (General Manager STRAUSS Europa Centrala si de Sud).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related