DOMO incheie un parteneriat de sustinere a echipei de fotbal DINAMO in perioada 2014 – 2015

DOMO incheie un parteneriat de sustinere a echipei de fotbal DINAMO in perioada 2014 – 2015
Kim Koellner (CEO DOMO) si Ionut Negoita (DINAMO)

DOMO a lansat un parteneriat cu Dinamo, in cadrul caruia una dintre mascotele brandului, cainele DO, va fi suporterul echipei, va fi prezent in campania de sustinere, iar logo-ul DOMO va aparea pe echipamentele oficiale de joc ale echipei Dinamo si alte suporturi, conform unui comunicat emis de Positive Communication.

"Prin sustinerea echipei DINAMO facem un nou pas in a le oferi clientilor DOMO pasionati de fotbal sansa de a se bucura de o experienta unica atunci cand urmaresc meciul echipei favorite. Fotbalul naste pasiuni, ne-a demonstrat inca o data Campionatul Mondial de Fotbal 2014. Fiecare dintre noi isi doreste sa urmareasca meciurile echipei pe care o iubeste alaturi de un grup de prieteni care ii impartaseste si inteleg pasiunea. Personajul mult indragit DO va avea rolul de aduce laolalta fanii Dinamo si de a le da sansa sa sustina impreuna echipa DINAMO la fiecare meci al sezonului 2014-2015. In acelasi timp, DO va avea rolul de a le insufla fanilor valori esentiale precum prietenia, fair-play-ul, competitivitatea si importanta de a-ti uni fortele pentru a reusi. Suntem mandri sa fim partener oficial ai unei echipe atat de apreciate de clientii nostri", a declarat Kim Koellner (CEO, DOMO Retail).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related