DOMO a lansat un parteneriat cu Dinamo, in cadrul caruia una dintre mascotele brandului, cainele DO, va fi suporterul echipei, va fi prezent in campania de sustinere, iar logo-ul DOMO va aparea pe echipamentele oficiale de joc ale echipei Dinamo si alte suporturi, conform unui comunicat emis de Positive Communication.
"Prin sustinerea echipei DINAMO facem un nou pas in a le oferi clientilor DOMO pasionati de fotbal sansa de a se bucura de o experienta unica atunci cand urmaresc meciul echipei favorite. Fotbalul naste pasiuni, ne-a demonstrat inca o data Campionatul Mondial de Fotbal 2014. Fiecare dintre noi isi doreste sa urmareasca meciurile echipei pe care o iubeste alaturi de un grup de prieteni care ii impartaseste si inteleg pasiunea. Personajul mult indragit DO va avea rolul de aduce laolalta fanii Dinamo si de a le da sansa sa sustina impreuna echipa DINAMO la fiecare meci al sezonului 2014-2015. In acelasi timp, DO va avea rolul de a le insufla fanilor valori esentiale precum prietenia, fair-play-ul, competitivitatea si importanta de a-ti uni fortele pentru a reusi. Suntem mandri sa fim partener oficial ai unei echipe atat de apreciate de clientii nostri", a declarat Kim Koellner (CEO, DOMO Retail).