De la pragmatism la emotie: despre campania Oda Bunei Cresteri

De la pragmatism la emotie: despre campania Oda Bunei Cresteri
Ana Burloiu (Brand Manager Bucegi) si Alexandra Bucur (Marketing Manager, Scandia Food)

Dupa ce am vazut niste activari frumoase pe Facebook care ne indemnau la respect, recunostinta si bune maniere din partea Bucegi, ne-am pus pe treaba si am vorbit cu cei responsabili de ele: agentia si clientul. Campania-umbrela din care fac parte declinarile in online a inceput anul trecut si s-a numit Oda Bunei Cresteri. Ne-a atras atentia pentru ca a virat de la abordarea functionala - economie, raport calitate/pret - si a vorbit laturii emotionale a consumatorilor. Am vrut sa vedem ce impact a avut schimbarea in vanzari, daca poate fi un reper si pentru alte branduri mai reticente la principiile creative.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related