Parte a campaniei de consum responsabil de alcool, Johnnie Walker®, lider mondial pe piata de whisky, anunta colectarea a 20.000 de angajamente din partea romanilor de a nu conduce sub influenta alcoolului, prin intermediul hashtag-ului in social media #ImNOTdriving. Pentru a onora aceste promisiuni, Johnnie Walker® ofera, in principalele orase din Romania 15.000 kilometri de curse gratuite cu taxiul.
Anul acesta, Kevin Magnussen, ambasador global Johnnie Walker® pentru consumul responsabil de alcool si pilot in echipa de Formula 1™ McLaren Mercedes, s-a alaturat echipei Johnnie Walker® in transmiterea mesajului de a nu conduce sub influenta alcoolului catre romani in campania de promovare a consumului responsabil de alcool inceputa in luna mai.
Consumatorii romani au fost invitati sa se alature campaniei Join the Pact prin adaugarea semnaturii lor prin intermediul unei aplicatii interactive pe pagina oficiala Facebook Johnnie Walker® Romania sau prin intermediul hashtag-ului #ImNOTdriving.
Initiativa s-a alaturat campaniei globale Join the Pact, care si-a propus sa adune inca 1 milion de angajamente la nivel mondial, adaugate la cele 1 milion de angajamente colectate pana la sfarsitul lui 2013. Join the Pact este o campanie cu traditie, care incurajeaza consumul responsabil de alcool, fiind conceputa pentru a motiva consumatorii sa isi ia un angajament personal, prin semnarea pactului si a nu conduce niciodata sub influenta alcoolului.
“Suntem incantati de evolutia campaniei din acest an inregistrata in Romania. Odata cu efortul de a ‘transporta consumatorii acasa in siguranta’, foarte multi romani au demonstrat inca o data ca iau in serios consumul de alcool responsabil, asa ca anuntam cu satisfactie ca 20.000 dintre ei s-au angajat, deja, sa nu conduca sub influenta alcoolului, depasind asteptarile noastre de a colecta 15.000 de semnaturi. Suntem incantati ca, pe parcursul celor doi ani de campanie Join the Pact, mesajul nostru - ‘Invingatorii au mereu controlul - nu conduce sub influenta alcoolului’ - a ajuns la peste 2,5 milioane de oameni in Romania*. Incurajati de acest succes, continuam sa oferim romanilor oportunitatea de a se alatura cauzei, prin adaugarea semnaturii lor printr-o aplicatie interactiva pe pagina oficiala de Facebook Johnnie Walker® Romania. Mai mult, vom continua sa ne asumam angajamentul de a transporta consumatorii in siguranta la domiciliu prin oferirea de curse gratuite, sub forma de vouchere de taxi, obtinute prin tragere la sorti. Mecanismul este simplu: fiecare utilizator care semneaza angajamentul pe pagina oficiala de Facebook Johnnie Walker® Romania, intra in extragerea saptamanala pentru a castiga vouchere de taxi. Va uram succes tuturor!“, a declarat Radu Diaconu, Brand Manager Johnnie Walker® in Romania.
Cursele gratuite cu taxiul pentru a ajunge in siguranta acasa nu sunt singura veste buna. Johnnie Walker® a oferit si cadouri surpriza, prin tragere la sorti, celor care au sustinut intreaga campanie. Pe 4 iulie, doi norocosi au avut ocazia sa il intalneasca pe Kevin Magnussen in timpul concursului Grand Prix din Ungaria, iar alte 60 de persoane au primit cadouri din partea McLaren Mercedes.
Ambasadorii campaniei Join the Pact pentru promovarea consumului responsabil de alcool
Kevin Magnussen, pilot in echipa de Formula 1™ McLaren Mercedes, Mika Hakkinen, dublu campion mondial in circuitul de Formula 1™, precum si Jenson Button sunt ambasadori Johnnie Walker®, la nivel global, pentru promovarea consumului responsabil de alcool. Acestia se alatura eforturilor Johnnie Walker® de a creste gradul de constientizare si de a aduna angajamentele consumatorilor de a nu conduce sub influenta alcoolului. Mika Hakkinen este prezent in noul videoclip "The Glass Car", menit sa promoveze campania globala Join the Pact si hashtag-ul #ImNOTdriving.
Johnnie Walker® a adunat 12.000 de semnaturi din Romania, in 2013
Pe data de 5 iunie 2013, Mika Hakkinen a fost prezent pentru prima data in Bucuresti, pentru a promova la nivel local campania Join the Pact si pentru a transmite publicului roman mesajul cu privire la consumul responsabil de alcool. Peste 5.000 de oameni au urmarit precizia si tehnica speciala de pilotaj oferite de Mika Hakkinen la bordul masinii campaniei, Caparo T1. In timpul celor trei luni de campanie, s-au adunat peste 12.000 de semnaturi.
DIAGEO, lider mondial in bauturi alcoolice premium si proprietar al brandului Johnnie Walker® si PPD Romania, principalul distribuitor de bauturi alcoolice premium si partener pe termen lung al DIAGEO, au introdus campania Join The Pact in Romania ca parte a angajamentului global de promovare a consumului responsabil de alcool. Join the Pact este prima campanie majora de consum responsabil de alcool dezvoltata in Romania de numarul 1 pe piata de scotch whisky, Johnnie Walker®.
Despre Join the Pact si F1®
Johnnie Walker® a pus consumul responsabil de alcool in centrul parteneriatului stabilit deja de noua ani cu echipa de Formula 1™ McLaren Mercedes. Prin acest gen de sponsorizare inedita, dar si impreuna cu Mika Hakkinen, ca ambasador global al consumul responsabil de alcool, alaturi de Kevin Magnussen si Jenson Button, Johnnie Walker® abordeaza aceste probleme in mod direct, prin intermediul campaniei Join the Pact.
Join the Pact cere consumatorilor de pretutindeni sa-si ia un angajament de a nu conduce sub influenta alcoolului. Din anul 2006, Mika Hakkinen si alti soferi din echipa Formula 1™ McLaren Mercedes au condus aceasta initiativa call-to-action, care a fost activata in intreaga lume, strangand aproape 1 milion de semnaturi.
Mika Hakkinen a vizitat peste 30 de tari de pe patru continente, a sustinut nenumarate conferinte de presa, a discutat cu oficiali guvernamentali, dar si cu alte parti co-interesate si cu publicul larg, pentru a transmite mesajele campaniei prin prezentarea unor experiente unice, marca Johnnie Walker®.
In 2013, in timpul competitiei de FORMULA 1 SINGTEL SINGAPORE GRAND PRIX, Johnnie Walker® a dezvaluit, in premiera, etapa urmatoare a campaniei Join the Pact, ambitia de a aduna inca 1 milion de angajamente la nivel mondial din partea consumatorilor de a nu conduce sub influenta alcoolului, prin intermediul hashtag-ului #ImNOTdriving. Pentru a rasplati cele 1 milion de angajamente, Johnnie Walker® va oferi, la nivel mondial, 1 milion de kilometri de curse gratuite cu taxiul spre domiciliu, in conditii de siguranta.