- Cu noul serviciu de recunoastere automata a vorbirii (Automatic Speech Recognition), abonatii isi rostesc direct solicitarea, fara nevoia de a naviga intre diferite optiuni
- Noul sistem ofera o experienta imbunatatita abonatilor care apeleaza serviciul de Relatii cu Clientii la numarul *222, prin interactiuni simplificate si intuitive
In premiera pe piata romaneasca de telecomunicatii, Vodafone introduce serviciul de recunoastere automata a vorbirii (Automatic Speech Recognition), pentru abonatii care apeleaza serviciul de Relatii cu Clientii la numarul *222.
“Cautam in mod continuu sa inovam si sa oferim abonatilor nostri o experienta superioara de utilizare a serviciilor Vodafone, iar acum, prin solutia intuitiva de recunoastere automata a vorbirii, serviciul de Relatii cu Clientii devine mai eficient si mai usor de utilizat. Prin aceasta tehnologie inovatoare, utilizatorii nostri beneficiaza de interactiuni mai rapide si de raspunsuri directe in cadrul serviciului de Relatii cu Clientii, prin intermediul vocii, fara nevoia de a naviga intre diferite optiuni”, a declarat Ana Alexe, Director, Customer Operations, Vodafone Romania.
Cu noul serviciu de recunoastere automata a vorbirii, abonatii incep instantaneu convorbirea, iar timpul petrecut pentru a gasi raspunsul solicitarilor se reduce. Clientii isi pot exprima solicitarea succinct, iar sistemul recunoaste instant mesajul rostit de utilizator, analizeaza cererea si ofera un raspuns sau directioneaza apelul catre echipa potrivita pentru a oferi o rezolvare.
Astfel, noua solutie le permite abonatilor sa isi foloseasca propriile cuvinte pentru a descrie motivul apelului, elimina complexitatea navigarii si genereaza o rezolvare mai rapida si mai eficienta.
Vodafone inoveaza in permanenta in domeniul Relatiilor cu Clientii, iar recunoasterea automata a vorbirii continua strategia ce include si o alta premiera pentru piata romaneasca de telecomunicatii - lansarea serviciilor de Chat Mobil, din luna februarie a acestui an.
In perioada urmatoare, Vodafone Romania va lucra la imbunatatirea ratei de recunoastere si, implicit, a numarului de clienti care pot primi instant o rezolutie. Serviciul va fi extins, gradual, atat din punct de vedere al functionalitatilor, cat si al accesibilitatii.