Discovery Networks Europa Centrala & de Est, Orientul Mijlociu si Africa (CEEMEA), parte a Discovery Communications, compania pay-TV numarul 1 in lume, anunta fuziunea echipelor de distributie ale Discovery si Eurosport in regiunea Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa. Noua echipa va fi responsabila de distributia unui portofoliu integrat de 22 canale, sub coordonarea Oxanei Yanushkovskaya, VP Distribution, Discovery Networks CEEMEA.
Portofoliul de canale reprezinta cea mai atractiva oferta pay-TV din regiune, incluzand televiziuni de documentare, de lifestyle si de sport, precum Eurosport, canalul de sport numarul 1 la nivel pan-european; Discovery Channel, canalul numarul 1 de programe de non-fictiune; TLC, televiziunea globala de divertisment pentru femei cu cea mai extinsa distributie pe piata de cablu si satelit, respectiv ID Xtra, cel mai popular canal cu programe de mister si drama, dedicat femeilor.
“Programele sportive sunt cea mai captivanta forma de divertisment factual si vin ca o completare a ceea ce Discovery le ofera deja cu succes telespectatorilor de aproape 30 de ani. Alaturand aceste branduri extraordinare, echipele si ambitia acestora, putem genera valoare sporita atat pentru partenerii de distributie, cat si pentru clientii de publicitate, telespectatorii si actionarii nostri. Iar acest lucru este acum posibil oferindu-le un portofoliu integrat", a declarat Oxana Yanushkovskaya, VP Distribution, Discovery Networks CEEMEA.
Agentii responsabili de distributia canalului Eurosport vor fi coordonati in continuare de catre Benjamin Deshayes, care preia functia de Deputy Distribution Strategy Director CEEMEA in cadrul Discovery, raportandu-i Oxanei Yanushkovskaya. Deshayes lucreaza in cadrul Eurosport din 1998, coordonand activitatile de distributie de pe pietele din Europa Centrala si de Est. Acesta a fost responsabil de mai multe proiecte importante de dezvoltare, precum localizarea canalelor in diverse tari din regiune.
In ultimele saptamani, a 25-a editie a Turului Frantei transmisa in direct de Eurosport a fost urmarita de peste 50 de milioane de telespectatori, inregistrand un record de 350 de ore de emisie pe Eurosport si Eurosport 2, din care peste 90 de ore au fost transmise in direct, in format HD. Tot in acest an, cea mai cunoscuta cursa de ciclism din lume a avut cele mai mari cote de audienta inregistrate vreodata in Polonia.
In acelasi timp, Discovery Networks International a anuntat cel mai prolific trimestru din istoria companiei. In contextul unor audiente record si inregistrand o crestere semnificativa in mediul online la nivel international, DNI a ajuns in casele a 621 de milioane de telespectatori la nivel mondial (+3% fata de anul anterior, in aceeasi perioada), in al doilea trimestru al lui 2014. DNI continua sa creasca exponential in al 25-lea an de la infiintare, marcand cel mai ridicat nivel mediu de audienta din istoria sa (+9% fata de anul anterior, in aceeasi perioada). In mediul online a inregistrat o crestere de 45% a traficului pe website-urile proprii, in timp ce paginile de social media au crescut cu 250%, fata de anul precedent.