KFC Romania sustine organizatia SOS Satele Copiilor Romania

KFC Romania sustine organizatia SOS Satele Copiilor Romania

KFC Romania incepe un nou parteneriat de responsabilitate sociala, cu asociatia SOS Satele Copiilor Romania. In debutul colaborarii, KFC va sustine o familie SOS care face parte din SOS Satul Copiilor Bucuresti. Satul SOS reprezinta comunitatea in care familiile SOS locuiesc impreuna, creand un mediu in care copiii cresc, se dezvolta si se bucura de clipele frumoase ale copilariei.

In casa SOS sponsorizata de KFC Romania locuiesc 5 copii cu varste intre 7 ani si 10 ani, ingrijiti de o mama sociala. Scopul unei case SOS este acela de a crea un mediu de sustinere in care copiii sa parcurga toate etapele unei copilarii normale. In acest proces, educatia joaca un rol cheie in dezvoltarea celor mici si in pregatirea lor pentru maturitate. In debutul colaborarii cu SOS Satele Copiilor Romania, KFC va sustine material activitatile educationale ale copiilor din casa sponsorizata pana la finalul anului 2014.

”Ne bucuram ca incepem colaborarea cu un nou partener pentru sustinerea copiilor fara posibilitati materiale. Faptul ca am ”adoptat” o familie din SOS Satul Copiilor Bucuresti ne motiveaza sa oferim sprijin pe termen lung, sa observam si evaluam impactul implicarii noastre si sa dezvoltam o relatie cu familia sustinuta. Este un proiect important pentru noi, cu o componenta emotionala puternica”, spune Mark Hilton, CEO KFC si Pizza Hut.

KFC va sustine atat pregatirea scolara a celor 5 copii din casa, cat si activitatile lor extra-curriculare, care le dezvolta aptitudinile si le diversifica pregatirea: excursii insotite de activitati (ateliere de cusut, olarit etc.), activitati sportive pentru dezvoltarea motricitatii (balet, fotbal), cursuri de sah, cursuri de limbi straine.

“Parteneriatul pe termen lung cu KFC este foarte important pentru noi deoarece contribuie la oferirea de servicii de calitate copiilor care cresc la SOS Satele Copiilor Romania. Faptul ca sprijinul acordat se va indrepta si catre activitati extra-curriculare este un lucru benefic si care raspunde planului de dezvoltare a fiecarui copil din organizatia noastra. Dorinta de a dezvolta o relatie de prietenie cu familia sustinuta ne bucura si reprezinta pentru noi cel mai eficient model de implicare in cresterea si educarea copiilor nostri” a precizat Carmen Bruma, Manager Departament Strangere de Fonduri si Comunicare, SOS Satele Copiilor Romania.
Parteneriatul KFC cu SOS Satele Copiilor Romania se inscrie in directia strategica de CSR a KFC Romania, prin care compania sprijina educatia si dezvoltarea tinerilor, directie sustinuta in ultimii 7 ani prin parteneriate cu organizatii non-profit.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related