Softelligence si-a majorat veniturile substantial in ultimii doi ani, conform ultimelor bilanturi financiare ale companiei. Comparativ cu aceeasi perioada a anului 2012 (final de semestru 1), dezvoltatorul autohton de solutii software e-Business a inregistrat in primele 6 luni din 2014 o crestere a profitului cu peste 495%. Performanta a fost realizata prin intermediul unei strategii de crestere bazata pe actiuni complementare si concurente: vanzari mai agresive, eficienta operationala sporita, control financiar, precum si prin perfectionarea competentelor resurselor umane si atragerea de experti in echipa.
„Ultimii doi ani au adus pentru Softelligence mai multe lectii importante. A fost o perioada de mobilizare generala, in care determinarea si consecventa au fost vitale reusitei. Am facut pasul catre o noua etapa, ce ne apropie tot mai mult de obiectivul nostru, de a deveni principalul furnizor de solutii e-Business – web, mobile, CRM, BI, BPM, Cloud – din Romania. In spatele cifrelor se ascund multe ore investite pe teren de catre echipa de vanzari, oameni extrem de bine pregatiti in echipele operationale si tehnice, dar si un model de business sanatos, echilibrat si eficient, bazat pe un mix de servicii, dezvoltare de produse si solutii <<la cheie>>.”, a declarat Teodor Blidarus, Managing Partner Softelligence.
Incepand cu anul 2011, afacerile Softelligence au depasit constant pragul de 1 milion de euro. Pentru anul curent, compania estimeaza o cifra de afaceri de cel putin 1,5 milioane de euro si o profitabilitate de 14%.
„Rezultatele financiare inregistrate sunt rodul orientarii noastre catre proiecte de dimensiune si complexitate tehnica si de business considerabile. Clientii din ultimii ani sunt jucatori importanti din industriile in care activeaza, companii multinationale cu traditie, ale caror asteptari si exigente sunt tot mai mari. Ce facem noi diferit de alte firme romanesti de software? Ne organizam astfel incat sa le oferim clientilor nostri solutii software de o calitate ireprosabila, perfect integrate cu mediile lor si sistemele deja existente si le punem la dispozitie echipe de experti, care le aduc valoare adaugata in proiecte. Numai in ultimele 6 luni ni s-au alaturat 17 noi colegi si intentionam ca anul viitor sa crestem echipa cu cel putin inca 50%.”, mentioneaza Adrian Blidarus, Managing Partner Softelligence. „Cred ca transmitem un mesaj cat se poate de clar in piata, si anume acela ca Softelligence este un jucator din ce in ce mai activ in piata de software si va face in curand pasul catre gigantii industriei locale”, a completat acesta.
Softelligence isi propune in 2015 o crestere a cifrei de afaceri cu peste 60%, atingand pragul de 2,5 milioane de euro, iar planul de crestere pe urmatorii trei ani vizeaza prezenta in mediul international prin livrarea de servicii, dar si prin exportul de capital intelectual (Softelligence EBS – e-Business Suite).