Astazi consumatorii sunt din ce in ce mai sofisticati, mai bine informati si atenti la oferte si produse. Studiul GfK FutureBuy arata ca 67% dintre cumparatori cauta informatii despre produse pe internet, iar 38% dintre acestia merg sa vada produsele in magazine inainte de achizitionare. Pentru a obtine avantaje competitive pe termen lung, brandurile trebuie sa tina cont de dorintele, preferintele consumatorilor si sa le ofere sprijin pe tot parcursul procesului de decizie.
In premiera, pe 22 – 23 octombrie, la Crowne Plaza Hotel, specialistii in marketing sunt invitati sa participe la Promotions 360, evenimentul unde vor afla cum sa creeze campanii promotionale inovatoare, cum sa atraga consumatorii la raft si sa-i fidelizeze pe termen lung.
In cadrul evenimentului vor fi prezentate doua studii de piata prezentate de GfK Romania si Open-I Research & Strategy ce vor arata tendintele care vor caracteriza consumatorii in 2014 – 2015. Participantii vor descoperi care este ponderea promotiilor pe segmente de trade, evolutia lor in ultima perioada, tipuri de promotii preferate de romani, dar si relatia consumatorilor cu brandurile in online.
Promotions 360 este dedicat comunitatii de profesionisti din marketing, FMCG si retail si isi propune sa ofere multiple oportunitati de invatare si networking. Pe parcursul celor doua zile, participantii vor descoperi care sunt cele mai eficiente strategii de crestere a interactiunii cu brandul, noi idei de promotii eficiente, strategii de inovare in marketing, teorii si exercitii practice.
Prima zi a evenimentului, 22 octombrie, va reuni unii dintre cei mai buni specialisti in marketing. Printre vorbitorii confirmati se regasesc:
Paul Markovits - Vice-Presedinte Marketing, United Romanian Breweries Bereprod;
Dana Iordache - Regional Marketing Manager, Lipton;
Maia Novolan - Managing Director, Syscom Digital;
Irina Ionescu - Customer Marketing Home Care Executive, Unilever;
Alen Todorov - Marketing Director, Elefant.ro;
Ioana Borza - Marketing Manager, Farmec;
Cristina Miclea - Marketing Director, Albalact;
Denise Menasan - Key Account Executive, Gfk Romania;
Adina Nica - Strategy And Research Consultant, Open-I Research & Strategy
Pe 23 octombrie, participantii vor avea ocazia sa creeze strategii de pozitionare ale brandurilor alaturi de Thomas Walter, Managing Director, Supersieben. Thomas are 21 de ani experienta in marketing si comunicare, fiind singurul care foloseste date stiintifice pentru a rezolva provocarile in marketing si business. In cadrul workshop-ului Thomas va prezenta teoriile ce ajuta brandurile sa creeze interactiune si sa fidelizeze consumatorii.