Trei tipuri de public sunt analizate la finalul lunii octombrie in cadrul conferintelor SMARK KnowHow: femei, barbati si tineri. Te asteptam astfel la Marketing for Women 2014 (a doua editie) pe 29 octombrie, la Marketing for Men 2014 (a doua editie) pe 30 octombrie si la Romanian Youth Focus 2014 (a treia editie) pe 31 octombrie.
Lista de speakeri este inca deschisa si te vrem daca: vezi potential de promovare in know-how-ul livrat participantilor (nu in lista de servicii pe care ai putea sa o prezinti), iti place publicul si prezinti cu pasiune, ai incredere ca mesajul livrat ajuta participantii.
Marketing for Women – It’s complicated
Femeile sunt implicate la nivel local si global in majoritatea deciziilor de cumparare, chiar si atunci cand produsele sau serviciile au ca utilizatori finali barbatii. E important asadar sa le intelegem intru totul: viata sociala si etapele prin care trece – de la copila, la adolescenta, adulta sau mama, comportamentul de consum, modalitatile de o “cuceri” si nevoile ei. Si pentru ca tot vorbim despre nevoi, este oare necesar ca brandurile din Romania sa se implice in campanii de women empowerment? Noi credem ca da. Aflam care sunt cele mai importante directii de implicare si beneficiile pentru brandul tau, dar si criteriile de discriminare a femeilor din Romania in cadrul Marketing for Women 2014.
Marketing for Men – Beyond cliches
Marketing for Men este primul eveniment de business dedicat exclusiv intelegerii caracteristicilor si profilului de consumator al barbatului roman. Stii ca barbatii nu sunt responsabili pentru multe dintre deciziile de cumparare dintr-o gospodarie. Atunci de ce sa te concentrezi pe cunoasterea lor? In primul rand pentru ca poti descoperi un potential de dezvoltare pentru brandul tau. De ce sa-l privesti simplist? Renunta la clisee si cunoaste-l in mediul lui, fie ca vorbim de o bere cu baietii, fie a vorbim despre timpul petrecut la un barber shop. Iesi din Excel-ul tau cu date din research si cunoaste-l ca tata in fata raftului sau ca apartinator al unui grup de fani de automobile sau echipe sportive. Cum ating brandurile un public care evolueaza rapid - nise, tactici si strategii specifice, afli la Marketing for Men 2014.
Romanian Youth Focus – Brands & Youngsters
Te-ai invatat cu BR si OOO. E cazul sa treci la FOMO, tl;dr sau nsfl. Invata limbajul tinerilor din ziua de astazi si vorbeste-le asa cum vor sa te auda, fara sa pici in penibil. Hipsterii sunt prea putini si cocalarii nu sunt cool? Treci dincolo de titluri si cunoaste-i asa cum sunt, vezi cauzele in care vor sa se implice, brandurile care le plac si canalele pe care ii gasesti si invata astfel sa generezi content util si relevant pentru ei. Cum pot fi brandurile relevante pentru cel mai in schimbare si cel mai cinic grup de consumatori vezi la Romanian Youth Focus 2014.
Teme inca deschise:
- Optiuni de comunicare cu mamele pentru branduri (Tips, tricks & mistakes);
- Content relevant pentru femei;
- Insight-uri din campaniile internationale pe tema empowering women, aplicabile la nivel local;
- Content relevant pentru barbati;
- Insight-uri relevante despre barbati din campaniile internationale, aplicabile si local;
- Barbatul traditionalist vs. barbatul care redefineste masculintatea;
- Cauze sau branduri care reunesc comunitati de barbati;
- Cause related marketing: In ce cauze ar trebui sa se implice brandurile care targeteaza tinerii;
- Branduri care au dezvoltat campanii de succes pentru femei, barbati sau tineri.
Suntem oameni deschisi, asa ca asteptam si propuneri noi de subiecte si speakeri din partea ta pe adresa [email protected] pana pe 10 octombrie, in masura in care ele se incadreaza in tematica evenimentelor.
Daca nu vrei sa participi ca speaker, te asteptam in sala. Avem insa asteptari de la tine sa vii cu intrebari pe care sa le si pui, sa nu vezi in participarea la conferinta doar o ocazie de a sta departe de agitatia de la birou, sa cauti inspiratie si raspunsuri pentru dezvoltarea strategiei tale de marketing, sa-ti doresti sa iesi din Excel-uri si sa cauti raspunsuri in lumea reala in care se afla consumatorul tau, indiferent ca el este femeie, barbat sau tanar. Geamul din biroul tau de corporatie sau cel al masinii personale difera de cel prin care priveste consumatorul tau. Invata de la el si de la speakerii pregatiti sa-ti ofere know-how-ul lor.
Daca nu te-am speriat cu cerintele noastre, iti spunem si ca pana pe 19 octombrie poti profita de reducerea de 20% de early bird.
Te asteptam.
SMARK KnowHow este o serie de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru specialistii marcomm, care acopera o gama larga de preocupari din aria lor de responsabilitate.
Conceptul si formatul SMARK KnowHow sunt create ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si prin oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute.
SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm, prin intermediul ei fiind creata o platforma complexa de informare si consultanta in domeniu: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare sindicalizate.