10 motive pentru a fi prezenti la retailArena: speakeri de top vorbesc despre inovatia in retail

10 motive pentru a fi prezenti la retailArena: speakeri de top vorbesc despre inovatia in retail

Wall-Street.ro te invita la a doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail pentru a dezbate alaturi de speakeri de top din retail, FMCG si online cele mai noi tendinte intr-o piata in care amprenta digitalului devine din ce in ce mai puternica. Ia parte la un maraton al discutiilor intre profesionisti, pe 4-6 noiembrie, la hotel Howard Johnson.

1. Lucrezi in retail sau productie de bunuri de larg consum? retailArena – Innovation in Retail iti ofera oportunitatea de a intelege cele mai noi tendinte la nivel international, regional si local si de a lua cele mai bune decizii pentru ca businessul tau sa fie o poveste de succes.

2. Mari companii locale, lideri de piata pe segmentele lor, iti vor prezenta cele mai noi tendinte si exemple de best practice. Speakerii de la Geometry Global, Hybris, GfK, BrandTailors sau Millward Brown iti vor prezenta studii de piata si studii de caz din arii diversificate pentru a putea construi un brand ancorat cu succes atat in mediul offline, cat mai ales in online.

3. Evolutia pietei de retail in ultimul an atat la nivel de vanzari, cat si ca strategie de expansiune, dar si prognozele pe termen scurt si efectele schimbarilor din comportamentul consumatorilor vor fi dezbatute alaturi de Decathlon, TAKKO, Immochan si AFI, care vor trasa liniile castigatoare din retail in viitor.

4. Pe o piata in care incepe sa conteze tot mai mult zona digitala, magazinele traditionale au de construit o imagine si in lumea virtuala. Afla de la Selgros, Jolidon, Noriel, McCann si Geometry Global cum iti poti creste performanta in retail inovand in permanenta.

5. Intr-un context in care digitalul prinde avant si produsul trebuie sa comunice in mediul virtual cu potentialii consumatori. BrandTailors te va “invata” cateva dintre secretele construirii unui brand de succes in online.

6. Vrei sa stii ce fac marile lanturi de magazine pentru producatorii romani? Florin Jianu, ministrul delegat pentru IMM, mediu de afaceri si turism, Billa, Carrefour si Georgiana Gheorghe, proprietarul Creperie d’Amour vor detalia cele mai interesante proiecte de sustinere a productiei autohtone.

7. Ce isi doreste consumatorul de la brandul favorit si cum devii alegerea clientului? Sunt doua din intrebarile la care iti vor oferi un raspuns Ipsos Research, GfK, Carrefour dar si producatori romani de succes.

8. Vom descoperi impreuna cu eMag, PayU, Sofiaman, Hybris, Evozon Systems, 2 Parale si Carrefour-online cum sa nu iti canibalizezi propriile vanzari si sa castigi increderea clientilor pe Internet.

9. Vei putea sa iti pui pe masa in fata unor specialisti de top straini problemele specifice cu care te confrunti in cadrul workshop-urilor special create pentru ca tu sa poti discuta si intr-un cadru mai restrans despre subiectele care te intereseaza.

10. Cumperi 1 bilet, primesti 1 gratuit, numai de joi pana duminica! Inscrie aici 2 persoane si platesti numai pentru una. 

A doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail este organizata de Wall-Street.ro si retail.ro.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related