Focus pe femei, barbati si tineri la conferintele SMARK KnowHow din octombrie

Focus pe femei, barbati si tineri la conferintele SMARK KnowHow din octombrie

Trei dintre cele mai importante evenimente SMARK KnowHow sunt grupate toamna aceasta intr-un boot-camp concentrat despre targeturi: femei, barbati si tineri. Intre 29 si 31 octombrie, vei intra in pielea consumatorului tau, vei privi prin ochii lui campania ta si vei intelege ce-i motiveaza alegerile. Peste 40 de speakeri iti vor aduce inspiratia, motivatia si know-how-ul necesar pentru a-ti targeta cu succes publicul tinta. Toate acestea fara auto-promo.

Te asteptam asadar la Marketing for Women 2014, pe 29 octombrie, Marketing for Men 2014, pe 30 octombrie, si la Romanian Youth Focus 2014, pe 31 octombrie. Pana pe 19 octombrie poti profita si un discount de early bird de 20%.

Marketing for Women – It’s complicated

Femeile sunt implicate la nivel local si global in majoritatea deciziilor de cumparare, chiar si atunci cand produsele sau serviciile au ca utilizatori finali barbatii. E important asadar sa le intelegem intru totul: viata sociala si etapele prin care trece – de la copila, la adolescenta, adulta sau mama, comportamentul de consum, modalitatile de o “cuceri” si nevoile ei. Si pentru ca tot vorbim despre nevoi, este oare necesar ca brandurile din Romania sa se implice in campanii de women empowerment? Noi credem ca da. Aflam care sunt cele mai importante directii de implicare si beneficiile pentru brandul tau, dar si criteriile de discriminare a femeilor din Romania in cadrul Marketing for Women 2014, pe 29 octombrie.

Pe lista speakerilor ii poti gasi pe: Doina Costache (Google Romania), Rodica Mihalache (Starcom MediaVest), Diana Alexa si Irina Carbunescu (Leo Burnett Group) sau pe Andreea Strachina (Kaleidoscope Proximity).

Marketing for Men – Beyond cliches

Marketing for Men este primul eveniment de business dedicat exclusiv intelegerii caracteristicilor si profilului de consumator al barbatului roman. Stii ca barbatii nu sunt responsabili pentru multe dintre deciziile de cumparare dintr-o gospodarie. Atunci de ce sa te concentrezi pe cunoasterea lor? In primul rand pentru ca poti descoperi un potential de dezvoltare pentru brandul tau. De ce sa-l privesti simplist? Renunta la clisee si cunoaste-l in mediul lui, fie ca vorbim de o bere cu baietii, fie a vorbim despre timpul petrecut la un barber shop. Iesi din Excel-ul tau cu date din research si cunoaste-l ca tata in fata raftului sau ca apartinator al unui grup de fani de automobile sau echipe sportive. Cum ating brandurile un public care evolueaza rapid - nise, tactici si strategii specifice, afli la Marketing for Men 2014, pe 30 octombrie.

Speakeri de top te vor integra in lumea barbatului printre care: Alex Zamfir (funvertising), Alex Negoescu (Cohn and Jansen), Titus Percea (FIVE’S), Alex Pomana (Friends/TBWA), Raluca Iacob (Publicis), Victor Stroe (Leo Burnett Group).

Romanian Youth Focus – Brands & Youngsters

Te-ai invatat cu BR si OOO. E cazul sa treci la FOMO, tl;dr sau nsfl. Invata limbajul tinerilor din ziua de astazi si vorbeste-le asa cum vor sa te auda, fara sa pici in penibil. Hipsterii sunt prea putini si cocalarii nu sunt cool? Treci dincolo de titluri si cunoaste-i asa cum sunt, vezi cauzele in care vor sa se implice, brandurile care le plac si canalele pe care ii gasesti si invata astfel sa generezi content util si relevant pentru ei. Cum pot fi brandurile relevante pentru cel mai in schimbare si cel mai cinic grup de consumatori vezi la Romanian Youth Focus 2014, pe 31 octombrie.

Printre cei care te vor inspira se numara: Dragos Iliescu (Universitatea Bucuresti), Valentin Suciu (Jazz), Bogdan Jianu (Pernod Ricard) si Bogdan Obreja (Ballentine’s Romania), Andrei Lacatus (aka Shurubel), Matei Psatta (iLeo) si Stefan Chiritescu (Kaleidoscope Proximity).

Te asteptam in sala. Vrem insa de la tine sa vii cu intrebari pe care sa le si pui, sa nu vezi in participarea la conferinta doar o ocazie de a sta departe de agitatia de la birou, sa cauti inspiratie si raspunsuri pentru dezvoltarea strategiei tale de marketing, sa-ti doresti sa iesi din Excel-uri si sa cauti raspunsuri in lumea reala in care se afla consumatorul tau, indiferent ca el este femeie, barbat sau tanar. Geamul din biroul tau de corporatie sau cel al masinii personale difera de cel prin care priveste consumatorul tau. Invata de la el si de la speakerii pregatiti sa-ti ofere know-how-ul lor.

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 19 octombrie inclusiv este disponibil un pret cu o reducere de early bird, de 20%.

Marketing for Women, Marketing for Men si Romanian Youh Focus sunt evenimente ce fac parte din seria SMARK KnowHow

Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Agrafa, Forbes, Wall-Street, HotNews, Ziare.com, Business24, Magazinul Progresiv, Cariere, Piata, The Institute, IAA, UAPR, Catavencii, BestJobs, Zumzi, Port.ro, 24FUN, Itsy Bitsy, Radio Guerrilla, FaceToFace Media.

SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related