Marketing for Men 2014: Best Practice - Fugim de pe Marte si aterizam pe Pamant

Marketing for Men 2014: Best Practice - Fugim de pe Marte si aterizam pe Pamant

In panelul al doilea din cadrul Marketing for Men 2014 vorbim despre bune practici in comunicarea cu barbatii. Pregatiti sa ne impartaseasca din experienta lor sunt: Ioana Mucenic (visionary managing partner & head of strategy, pastel) si Adina Stan (Brand Manager SEE, Durex), Albert Nica (Executive Creative Director, Ogilvy & Mather Romania) si Catalin Rusu (Creative Director & Managing Partner, Rusu+Bortun).

Ioana Mucenic (visionary managing partner & head of strategy, pastel) si Adina Stan (Brand Manager SEE, Durex) au deschis panelul cu campania LoveVille de la Durex, o campanie care s-a desfasurat in mai multe tari din Europa si a vrut sa premieze orasul care face cel mai mult sex, raportat la numarul de prezervative vandute.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related