Mihai Arghire, Brightway: Intr-o piata cu doar 25 de ani de capitalism, aflata la limita de jos a puterii de cumparare in clasamentele europene, managerii romani nu au alta alternativa decat sa fie deschisi catre noi solutii

Mihai Arghire, Brightway: Intr-o piata cu doar 25 de ani de capitalism, aflata la limita de jos a puterii de cumparare in clasamentele europene, managerii romani nu au alta alternativa decat sa fie deschisi catre noi solutii
Foto credit : Andrei Becheru

Mihai Arghire (Partener, Brightway) despre rolul consultantului intr-o organizatie, despre programele BrightWay si despre evolutia pietei.

Companiile care apeleaza la solutiile de consultanta Brightway se impart in 2 categorii. Pe de o parte sunt IMM-urile, care fie au ajuns la un anumit punct de dezvoltare in care isi doresc un sistem de management mai eficient sau o mai buna organizare a proceselor interne, fie intampina o provocare si isi doresc sa imbunatateasca rezultatele de business prin cresterea vanzarilor, sa atraga clienti noi sau sa creasca nivelul de calitate al serviciilor oferite.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related