KidCONT de la Banca Transilvania vine cu un beneficiu suplimentar pentru copii: asigurarea de sanatate oferita de Metropolitan Life

KidCONT de la Banca Transilvania vine cu un beneficiu suplimentar pentru copii: asigurarea de sanatate oferita de Metropolitan Life

Copiii care au KidCONT la Banca Transilvania pot beneficia, incepand de astazi, de prima asigurare de sanatate din Romania, destinata copiilor – Dr. KID, asigurare oferita de Metropolitan Life. Dr.KID le ofera celor mici protectie 24 de ore din 24, in cazul diagnosticarii cu o boala grava, in eventualitatea unui accident, dar si alte beneficii pentru sanatatea acestora.

KidCONT este produsul Bancii Transilvania dedicat economisirii pentru copii. Acesta are o platforma online care ofera, tot in premiera in Romania, posibilitatea alimentarii contului cu ajutorul cardului, chiar daca acesta nu este emis de Banca Transilvania.

Detaliile:

• Asigurarea de sanatate Dr.KID, asociata KidCONT-ului, poate fi incheiata in oricare dintre sediile Bancii Transilvania.

• Parintii pot opta pentru unul dintre cele doua pachete de asigurare Dr.KID, „Relaxat” si „Perfectionist”. Beneficiile de protectie oferite ajung pana la 120.000 lei, suma lunara de plata este cuprinsa intre 48 si 134 de lei si poate fi achitata direct din KidCONT, fara a mai fi necesara deplasarea periodica la banca.

• Asigurarea de sanatate Dr.KID acopera cele mai frecvente evenimente nedorite: fracturi, arsuri, spitalizare, interventie chirurgicala. Totodata, Dr.KID ofera protectie financiara in cazul diagnosticarii cu o afectiune grava si invaliditatii.

• KidCONT este un produs de economisire in lei sau in euro, cu acumulare si capitalizarea anuala a dobanzii, deschis de parinte la Banca Transilvania, pe numele copilului. Rata dobanzii pentru KidCONT este de 4%/an pentru economiile in lei si de 2,25%/an pentru cele in euro.

• BT desfasoara o campanie destinata celor care au KidCONT, pana in 31 decembrie a.c.: 2% din valoarea cumparaturilor achitate cu cardurile de debit ale Bancii Transilvania se intorc in KidCONT. Promotia se refera la cumparaturile facute la hypermarket sau supermarket, in magazine de imbracaminte si farmacii.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related