Cea de-a patra editie a evenimentului de marketing Promotions Now are loc pe 18 si 19 martie. Evenimentul aduce in 2015 o perspectiva noua asupra actiunilor promotionale ale brandurilor, axandu-se pe learning-uri de la brand managers si antreprenori despre promotii si concursuri eficiente. Depasim nivelul de promotii creative si out of the box si cautam promotiile cu rezultate vizibile si masurabile. Vorbim despre promotii pentru bugete foarte diferite, de la concursuri online la national consumer promos. Pentru o acoperire completa a temei, asteptam pana pe 26 ianuarie propuneri de subiecte si studii de caz legate de tematica evenimentului pe adresa [email protected], in atentia Mihaelei Craciunescu, project manager al evenimentului.
Profesionistii invitati sa contribuie cu know-how si studii de caz relevante pe tema evenimentului sunt: oameni de implementare, research si marketing de la client, agentiile de ATL si BTL, cercetare de piata, media, digital, productie, precum si jurnalisti, sociologi, consultanti in strategie de marketing si toti cei care au expertiza relevanta si recenta in domeniu.
Cele mai interesante propuneri vor putea fi introduse in programul conferintei Promotions Now 2015. In cadrul procesului de selectie vor avea prioritate propunerile care abordeaza urmatoarele teme acoperite de eveniment:
- Schimbari in comportamentul consumatorilor in raport cu promotiile; trenduri relevante pentru perioada urmatoare;
- Integrarea promotiilor in strategia de marketing a brandurilor si efectele promotiilor asupra atributelor de imagine ale brandurilor;
- Branduri care nu fac promotii - motive si alternative;
- Promotii ale brandurilor care activeaza in categorii de piata conditionate sau restrictionate in comunicare (ex.: farmaceutice, tigari, produse pentru copii);
- Mecanisme de promotii inovatoare, de la in-store la digital;
- Canale de comunicare noi si bune practici in folosirea lor in cadrul promotiilor;
- Studii de caz despre promotii care au functionat sau nu, exemple locale si internationale;
- Best practices pentru promotiile B2B;
- Tips & tricks pentru concursuri online;
- Promotiile si strategiile de customer loyalty;
- Tool-uri eficiente de CRM folosite in promotii.
Sunt incurajate si propunerile de subiecte noi, neincluse in aceasta lista, in masura in care acestea se afla in aria de interes a evenimentului. Dupa 28 ianuarie, informatiile despre program, speakeri si bilete vor fi detaliate pe www.knowhow.smark.ro, in pagina conferintei.
Daca vrei sa fii partener al acestui eveniment, contacteaza-ne:
- Marin Preda, Business Developer, IQads si SMARK - Sponsorship ([email protected])
- Ioana Dogaru, Business Developer, SMARK - Pachete de bilete si sponsorship ([email protected])
- Iulia Bacanu, Project Manager, IQads si SMARK - Parteneriate Media ([email protected])
SMARK KnowHow reprezinta seria de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru marketeri, care acopera o gama larga de preocupari din aria lor de responsabilitate. Conceptul si formatul SMARK KnowHow au fost create in 2009 ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si prin oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute.