25 dintre cei mai buni speakeri si traineri se vor intrece pe 18 si 19 martie sa ofere insight-uri despre consumatorul roman si consumul de promotii, dar si tips & tricks pentru derularea unor concursuri online si promotii cu rezultate in business-ul clientului. Promotions Now 2015, cea de-a 4-a editie a evenimentului SMARK KnowHow, aduce in atentia publicului solutiile de eficientizare a promotiilor, de la mecanism, la executie si canale noi de promovare, dar si best practices in derularea de concursuri online sau offline care sa creeze engagement.
Promotions Now are loc la UniCredit Tower, iar pentru toti cei care se inscriu pana la data de 27 februarie, inclusiv, este disponibil un discount de early bird, de 10%.
Printre speakerii confirmati pana acum se numara: Stefan Teodorescu (Group Brand Director, Ursus Breweries Romania), Lucia Ciuca (Marketing Director, eMAG), Dragos Petrescu (CEO, City Grill Restaurants), Irina Becher (Creative Director & Business Development P&G, Leo Burnett Group), Liviu Toader (General Manager, Publicis Dialog), Calin Buzea (Head of Publicis Digital), Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions), Doru Spataru (Owner, Front Line Marketing) sau Ciprian Banica (Director de Creatie, Atelier Sapte).
Evenimentul este structurat pe doua zile, cu cate o sectiune de conferinta a cate 4 paneluri si cu cate un workshop aplicat care incheie fiecare zi a evenimentului.
Prima zi de conferinta, pe 18 martie, incepe prin definirea contextului actual in care consumatorul priveste promotiile si concursurile, context conturat prin date din cercetari de piata si insight-uri. Cel de-al doilea panel al primei zile aduce in centrul atentiei solutiile de implementare a unei promotii nationale pentru atragerea consumatorilor, fara a dauna imaginii brandului pe termen lung.
Concursurile online, o activitate promotionala la indemana oricarui brand, prin care acesta isi poate apropia consumatorii, vor fi tema centrala a panelului trei, in care vor fi dezbatute canalele cele mai eficiente, modalitatile de crestere a interactiunii sanatoase cu brandul, mecanisme si premii care castiga inima consumatorilor. Ziua este incheiata cu un panel de tips and tricks si best practices pentru comunicarea unei promotii sau a unui concurs.
Cea de-a doua zi a conferintei, 19 martie, incepe cu un debate intre retaileri despre Black Friday si alte activitati promotionale cu cele mai bune rezultate in functie de canalele de distributie.
Antreprenorii invitati in panelul de best practices vor raspunde apoi intrebarilor noastre despre eficienta activitatilor promotionale implementate pana acum, iar directorii de marketing ai unora dintre brandurile lider de piata vor vorbi despre solutiile care au asigurat rezultate bune in campaniile derulate anul trecut.
Conferinta se incheie cu un panel de inspiratie in care directori de creatie vor propune premii si mecanisme promotionale pentru NCPs si concursuri online.
Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 27 februarie, inclusiv, este disponibil un pret cu o reducere de early bird, de 10%.
Daca vrei sa fii partener al acestui eveniment, contacteaza-ne:
- Marin Preda, Business Developer, IQads si SMARK - Sponsorship ([email protected])
- Ioana Dogaru, Business Developer, SMARK - Pachete de bilete si sponsorship ([email protected])
- Iulia Bacanu, Project Manager, IQads si SMARK - Parteneriate Media ([email protected])
Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Casa de Traduceri, Catavencii, The Institute, Ziare.com, Business 24, 9AM.ro, Hotnews, Port.ro, Magazinul Progresiv, Revista Cariere, Femei in Afaceri, Face to Face Media, Business Woman, RetailNews, Itsy Bitsy.
SMARK KnowHow reprezinta seria de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru marketeri, care acopera o gama larga de preocupari din aria lor de responsabilitate. Conceptul si formatul SMARK KnowHow au fost create in 2009 ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si prin oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute.