Sonia Nastase (Country Manager Nestle Nespresso Romania) este speakerul evenimentului Meet the WOMAN!, organizat de Femei in Afaceri in Bucuresti, marti, 24 februarie 2015, ora 19:00, la Capital Plaza Hotel. Tema evenimentului va fi „Schimbarea in cariera: provocari si oportunitati”.
Meet the WOMAN! este un eveniment de business networking ce are loc lunar si se adreseaza atat antreprenoarelor, cat si femeilor care lucreaza in companii si sunt specialiste intr-un domeniu de activitate.
„Schimbarea locului de munca sau a carierei este un eveniment de care aproape toti dintre noi ne lovim la un moment dat si care trebuie gestionat cu grija. Am invitat-o pe Sonia Nastase sa ne impartaseasca din propria ei experienta, sa ne spuna care au fost provocarile ei si cum putem sa le gestionam”, a declarat Alice Botnarenco, fondatoare si presedinte Femei in Afaceri.
Sonia Nastase ocupa in prezent functia de Country Manager – divizia Nespresso Romania (parte din Nestle Romania). Din 2009 pana in octombrie 2014 a ocupat functia de Director General al hotelului Howard Johnson Grand Plaza Bucuresti, in aceasta calitate fiind responsabila de conducerea operatiunilor si de dezvoltarea strategiilor de business ale hotelului.
In cei peste 15 ani de experienta in industria ospitalitatii, a acumulat o experienta multi-fatetata atat in zona operationala, cat si in cea de consultanta, fiind implicata in cresterea prezentei brandurilor Wyndham Hotel Group in Romania (Ramada, DaysInn) in cadrul companiei de consultanta Trend Hospitality. Si-a inceput cariera in cadrul World Trade Center Bucuresti in 1996, in organizarea de evenimente si targuri internationale, continuand apoi pe partea de vanzari si marketing in cadrul Athenee Palace Hilton Bucuresti si apoi la Howard Johnson Grand Plaza, de la deschiderea hotelului pana in 2006, cand a facut trecerea la zona de consultanta in calitate de Senior Associate la Trend Hospitality.
DESFASURATORUL EVENIMENTULUI
18:30 – Inregistrarea participantelor & coffee
19:00 – Inceputul evenimentului
19:15 – Prezentarea fiecarei participante si a businessului/jobului pe care il are
20:00 – Prezentarea unei afaceri
20:10 – Sustinerea temei de catre speakerul evenimentului
20:20 – Q&A
20:40 – Tombola cu premii oferite de parteneri
20:45 – Business Networking
Accesul la eveniment se face doar cu rezervare si confirmarea inscrierii. Membrele Femei in Afaceri au prioritate si beneficiaza de 25% discount din costul taxei de participare, iar toate detaliile pentru inscriere sunt disponibile aici.