Starcom MediaVest Group a lansat infograficul Trends Spotted by Consumer Report, care prezinta pe scurt cele mai reprezentative caracteristici ale celor mai importante segmente de consumatori: Modern & Active Parents, Social Butterflies (most outgoing consumers), YUPPIES (young professionals) si Traditional Families.
Cele patru tipologii au fost descrise pe larg in Consumer Report, o enciclopedie de informatii despre consumator, care faciliteaza o mai buna intelegere a publicului la capitole precum Technology & Web Usage; Entertainment; Brands & Shopping; Consumer Values si Trends in Action.
Obiectivul infograficului Trends Spotted by Consumer Report este acela de a puncta caracteristicile definitorii ale Modern & Active Parents, Social Butterflies, YUPPIES si Traditional Families si de a oferi o imagine de ansamblu asupra celor patru categorii. De asemenea, faciliteaza intelegerea diferentelor si asemanarilor dintre tipologiile de consumatori.
Astfel, putem observa ca pentru Modern & Active Parents tehnologia este un mijloc prin intermediul caruia raman la curent cu acvitatile si interesele copiilor, in timp ce, pentru Social Butterflies, tehnologia este o resursa pentru a continua interactiunea sociala.
Pentru Yuppies, principalul scop al tehnologiei este de a facilita imbunatatirea abilitatilor si largirea cunostintelor, in timp ce membrii categoriei Traditional Families folosesc tehnologii mai putin avansate, pentru divertisment (TV – pentru a urmari emisiuni, smartphone – pentru a imortaliza momente importante in familie).
"Consumer Report este un tool extensiv destinat cunoasterii indeaproape a categoriilor Modern & Active Parents, Social Butterflies, YUPPIES si Traditional Families si cuprinde o multitudine de date despre consumator. Infograficul Trends Spotted By Consumer Report permite o navigare mai usoara printre aceste informatii precum si extragerea simpla a unor concluzii legate de ce anume aseamana si deosebeste aceste categorii", a declarat Rodica Mihalache (Head of Consumer & Business Insights, Starcom MediaVest Group).