L-am intrebat pe Adrian Pasarica (Senior Brand Manager, Orkla Foods), printre altele, si ce promotii din trecutul apropiat a apreciat. Ne-a raspuns ca i-a placut proiectul desfasurat de Avicii impreuna cu Ericsson in 2013. Il intelegem in totalitate.
Campania de atunci a rezultat intr-o melodie compusa din fragmente muzicale trimise de peste 4.000 de artisti din toata lumea. Pe langa contributia la piesa X You, participantii puteau castiga si o serie de premii + titluri de producatori ai piesei. Uite o promotie care deschide drumuri: entertainment facut de oameni pentru ei insisi.
Despre promotii neconventionale si eficiente, sau conventionale si eficiente (da, da, chiar asa), vorbim la editia 2015 a conferintei SMARK KnowHow Promotions Now, pe care o gazduim la UniCredit Tower pe 18 si 19 martie.
Specificul promotiilor pe categoria FMCG
Premiile multe si sansele mari de castig. Premiile garantate atrag mai mult atentia decat tragerile la sorti. Cu toate acestea, un premiu mare suficient de atragator construieste promotia si comunicarea.
Cel mai de impact canal de comunicare al unei promotii
TV-ul ramane cel mai important mijloc de comunicare in masa, dar mediul online castiga teren, mai ales pentru publicul tanar.
Promotiile la care raspund cel mai bine consumatorii brandurilor Orkla Foods
National Consumer Promo, dar si activari inovative in-store sau la diferite evenimente.
Tipuri de promotii derulate in 2014
Promotii online, prin pagina de Facebook Tomi , evenimente, actiuni locale in magazinele importante din comertul traditional. Cele mai apreciate de consumatori au fost evenimentele si promotiile online.
Cel mai important lucru la set-up-ul unei unei promotii
Asteptarile consumatorilor, inovatia, creativitatea, premiile, numarul de participanti, mediile de comunicare.
Cu ce agentii ati colaborat in 2014 pentru promotiile derulate?
GrupSapte, More Results.
Promotii locale sau internationale care ti-au placut
AVICII – "X You".