evoMAG implineste anul acesta 10 ani de existenta, iar Mihai Patrascu (CEO, evoMAG) vine la Promotions Now 2015, a patra editie dintotdeauna si primul eveniment SMARK KnowHow de pe anul acesta. Acum ne povesteste pe scurt cum stau lucrurile cu promotiile online si cum retailerul obtine rezultate foarte bune de conversie prin utilizarea newsletter-ului. Iar pe 18 si 19 martie, la UniCredit Tower, ne va spune si de ce stau lucrurile asa.
Promotiile in retailul online
Ca magazin online, avem posibilitatea sa punem in aplicatie orice promotie existenta in mediul offline.
Cel mai de impact canal de comunicare al unei promotii
Cel mai bun canal de comunicare al unui magazin online este newsletter-ul. In acest caz, conversia este cea mai buna, iar clientul deja cunoaste brandul si statutul magazinului.
Promotiile la care raspund cel mai bine clientii evoMAG
Campaniile cu cel mai mare impact sunt cele generale, care au legatura cu un eveniment mare de vanzari de tipul BlackFriday sau campaniile de Craciun/Paste/Back to School.
Tipuri de promotii derulate in 2014
As mentiona aici cele mai mari campanii ca BlackFriday si Back to School, impreuna cu diferite promotii lunare.
Cea mai apreciata din prisma consumatorilor
Black Friday :)
Cel mai important lucru la set-up-ul unei unei promotii
Clientul target, impactul asupra unei cumparaturi viitoare din partea acestuia, pretul din piata.
Cu ce agentii ati colaborat in 2014 pentru promotiile derulate?
Toate campaniile le facem in-house, iar colaborarile cu agentiile tin mai mult de partea de conversie (imbunatatirea acestui KPI).
Promotii locale sau internationale care ti-au placut
Locala: Black Friday.