Pe 19 Martie s-a dat startul la a 10-a editie anuala a GPeC (Gala Premiilor eCommerce) - cel mai important eveniment de comert electronic din Romania. Potrivit organizatorilor, urmeaza o editie memorabila, care marcheaza primul deceniu de existenta printr-o suita de evenimente premium ce se vor desfasura in urmatoarele 8 luni sub egida GPeC 2015.
Competitia Magazinelor Online GPeC 2015
De astazi pana pe 27 Aprilie, magazinele online se pot inscrie la cea de a 10-a editie a Competitiei GPeC, "cea mai complexa de pana acum" - potrivit lui Andrei Radu (CEO & Founder GPeC).
"Spre deosebire de editiile precedente, numarul criteriilor de jurizare a crescut de la aprox. 90 la peste 120, am introdus in evaluare criterii specifice zonei de mobile, am actualizat o parte din criterii la nivelul anului 2015 tinand cont de tendintele globale in e-commerce si am introdus inca o etapa de discutii asupra rapoartelor de auditare intre magazine si jurati", spune Andrei Radu.
Pentru a fi acceptate in Competitia GPeC, magazinele online trebuie sa indeplineasca, mai intai, criteriile de preselectie care presupun respectarea legislatiei europene in domeniu si a bunelor practici in comertul electronic, precum: publicarea tuturor informatiilor de contact; respectarea politicii de returnare a produselor in 14 zile calendaristice fara invocarea niciunui motiv din partea clientilor; informarea corecta a utilizatorilor cu privire la pretul final al produselor, modalitatile de plata acceptate, modalitatile de livrare, conditiile de garantie si service etc.
Odata ce au fost indeplinite integral criteriile de preselectie, magazinele sunt atestate drept "Magazin Online de Incredere", primind sigla Trusted.ro - Programul National pentru Certificarea Magazinelor Online initiat de GPeC impreuna cu Legi-Internet.ro si Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania. De asemenea, doar dupa respectarea criteriilor de preselectie, magazinele sunt acceptate in Competitia GPeC.
In cadrul Competitiei, magazinele vor fi evaluate de peste 20 de specialisti in e-commerce (membri in Juriul GPeC), tinand cont de cele peste 120 de criterii de jurizare esentiale pentru orice afacere online. Juratii vor analiza si nota fiecare crietriu in parte, oferind si scurte explicatii/recomandari acolo unde este cazul, in asa fel incat magazinele sa stie unde gresesc si, mai ales, cum pot remedia problemele pentru a vinde mai mult.
De asemenea, evaluarea magazinelor are loc in doua etape (in primavara si in toamna) pentru a putea observa evolutia lor pe parcursul anului. In etapa finala de jurizare din toamna, specialistii din juriu vor face si mystery shopping, adica vor plasa comenzi reale pentru a nota profesionalismul si serviciile magazinelor inscrise in competitie.
"Desi se numeste Competitia Magazinelor Online, suntem mult mai mult decat o competitie pentru ca GPeC le ofera magazinelor sansa de a primi un audit profesionist, facut de specialisti cu ani de experienta in e-commerce si tinand cont de peste 120 de elemente esentiale pentru orice business online. Un astfel de audit le poate ajuta enorm sa identifice problemele pe care le au si cum le pot solutiona, iar asta se traduce in optimizarea conversiilor si in cresterea vanzarilor", spune Andrei Radu.
"Mai mult decat atat, la GPeC magazinele au ocazia sa se perfectioneze chiar in timpul competitiei pentru ca toate primesc rapoartele de evaluare si le discuta impreuna cu juratii, avand la dispozitie timp dedicat pentru a remedia problemele semnalate de acestia. Cel mai mare castig la GPeC este dat de rapoartele de audit si de consultanta primita pentru ca indiferent daca vor fi desemnate castigatoare sau nu, toate magazinele online primesc rapoartele de evaluare", adauga Radu.
Taxa de participare in Competitia GPeC 2015 porneste de la 250 de euro, dar magazinele online primesc beneficii in valoare de minimum 2.800 de euro. Lista completa de avantaje poate fi consultata pe website-ul GPeC.
Inscrierile se fac completand formularul de pe website-ul GPeC pana cel tarziu pe 27 Aprilie 2015. Organizatorii au pregatit, insa, si o oferta Early-Bird valabila pana pe data de 10 Aprilie care aduce discount-uri semnificative magazinelor online doritoare sa participe in Competitia GPeC.
GPeC Summit, 11-12-13 Mai 2015
Pe langa Competitia Magazinelor Online, au pornit inscrierile si la GPeC Summit - evenimentul de referinta in comertul electronic cu unii dintre cei mai buni speakeri din toate colturile lumii, evenimentul care ofera participantilor infinite posibilitati de networking, multiple oportunitati de afaceri, schimb de experienta si, mai ales, continut premium.
Acesta va avea loc timp de 3 zile in Bucuresti, pe 11-12-13 Mai 2015, iar organizatorii au anuntat deja 6 speakeri de renume mondial, specialisti ale caror carti sunt best-sellers, majoritatea venind pentru prima oara in Romania la GPeC:
• Neil Patel, Co-founder CrazyEgg, HelloBar & KissMetrics (un adevarat geniu in marketing online la nivel mondial plasat de Presedintele SUA, Barack Obama, in top 100 antreprenori sub 30 de ani);
• Chris Goward, Presedinte & CEO Wider Funnel, autor al cartii "You Should Test That!", pentru a doua oara in Romania la GPeC Summit;
• Matthew Woodward, Guru in SEO si Marketing Afiliat
• Craig Sullivan, Expert in Analytics, Split Testing, Optimizarea Conversiilor, User Experience si Voice of Customer;
• Simo Ahava, Head of Analytics Netbooster;
• Ivan Mazour, CEO & Founder Ometria.
Potrivit organizatorilor, cele 3 zile de GPeC Summit le vor aduce participantilor:
• o zi intreaga de conferinta, plina de keynote-uri si panel-uri de dezbatere cu speakeri de top, internationali si romani;
• doua zile de workshopuri tematice x 90 minute fiecare + 1 workshop special de o zi intreaga sustinut de Craig Sullivan;
• GPeC E-Commerce Expo (expozitie B2B intre principalele companii furnizoare de solutii si servicii e-commerce si magazinele online);
• modulul de "Investment in E-Commerce", in premiera la GPeC - dedicat oricarui business online (magazin, tool, aplicatie, serviciu e-commerce etc.) care cauta investitor sau vrea sa vanda afacerea;
• GPeC E-Commerce Party - petrecere in cadru informal alaturi de elita comertului online romanesc (networking).
Subiectele dezbatute in cadrul GPeC Summit sunt de maxim interes pentru toti cei care activeaza in piata de e-commerce sau au de gand sa lanseze o afacere online: Cifre si Studii de Piata, Tendinte, Marketing Online, Optimizarea Conversiilor; Web Analytics; Google Tag Manager, SEO & SEM; Personalization; Usability; Social Media; Team Management; Loializarea Clientilor; A/B testing; E-Mail Marketing; Diferentiere & Value Proposition etc.
Biletele pentru GPeC Summit au fost puse in vanzare, existand si o Oferta Early-Bird, valabila pana pe 10 Aprilie 2015, inclusiv, potrivit careia un bilet pentru toate cele 3 zile de eveniment costa doar 147 euro (TVA inclus).
Mai multe detalii despre politica de preturi, avantajele participarii, speakerii confirmati pana in prezent si inscriere, regasiti pe website-ul GPeC.
8 luni de evenimente premium marca GPeC, editia de 10 ani
De astazi, 19 Martie, a luat startul cea de a 10-a editie anuala a GPeC - cel mai important eveniment de comert electronic din Romania.
Pe langa lansarea inscrierilor in Competitia Magazinelor Online si la GPeC Summit 11-12-13 Mai 2015, urmeaza 8 luni de evenimente care vor aduce participantilor continut premium si consultanta avizata de la unii dintre cei mai buni specialisti romani si internationali: Intalnirile Consultative GPeC; Scoala de Vara de E-Commerce GPeC; GPeC Summit (editia de toamna - Noiembrie 2015) si Festivitatea de Decernare a Premiilor in Comertul Electronic Romanesc, Gala Premiilor eCommerce (Noiembrie 2015).
Informatii detaliate despre toate actiunile GPeC regasiti pe website-ul evenimentului.
GPeC 2015 este un eveniment powered by FAN Courier
Sustinut de: ContentSpeed, DPD Romania, Garanti Bank, Microsoft Romania, New Black, NewsMAN, Orange Romania, Retargeting, SameDay Courier, Visa Romania, Zitec
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Recommended Travel Partner: Paravion.ro
Cu sprijinul: 2Parale, AgileMedia, Alin Dobrin Photo Graphics, EasyHost, Ecompedia, enRose, Euroweb, Marketizator, Saveur, TeaForte, Trusted, WebDigital, ZeList Monitor
Parteneri Media: (AD)Hugger, Agora, Akcees, ANIS, ARIES, Business Days, Business Review, Business Woman, Business24, Cariere, ComunicateDeAfaceri, ComunicateDePresa.ro, Femei in Afaceri, IQads, Lumea SEO PPC, Romania Pozitiva, ShopMania, Smark, SoftBinator, SoftLead, Startups.ro, TechCafe, Ziare.com
Bloggeri parteneri GPeC: Anca Duma / Andra Zaharia / Auras Mihai Geambasu / Blogatu.ro / Carmen Albisteanu / Chinezu / Elena Ciric / George Hari Popescu / iYli / Lavinia Biberi / Madalin Blidaru / Olivian Breda / Raluca Popa / Sabina Cornovac / Sorin Rusi