De la un buget de 35.000 la unul de 250.000 Euro in 2 ani. Despre evolutia East European Comic Con, cu Mircea Muresan (Director Executiv)

De la un buget de 35.000 la unul de 250.000 Euro in 2 ani. Despre evolutia East European Comic Con, cu Mircea Muresan (Director Executiv)

Nu stiu cum vi se pare voua ca doi oameni pasionati de  cultura japoneza s-au apucat de o asociatie [ Asociatia Culturala Kesenai ], au organizat un eveniment [ Japan Play Transylvania ], apoi au mai organizat inc-un eveniment, dar mai mare, primul de felul sau in Romania [ East European Comic Con in 2013 ].

Si au continuat ei sa-l tot organizeze ca sa ajunga cu el la a treia editie, cea mai mare ca amploare. Mie mi se pare fabulos, mai ales ca as fi intrevazut vreo 70.000 de bete tintite direct spre roatele lor cu semn de incepatori. Or fi fost, dar s-au si dus.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related