Pe 21 si 22 mai, cea de-a 4-a editie a Brands & Communities, eveniment din seria SMARK KnowHow, aduce in centrul atentiei provocarile si beneficiile mediului digital pentru crearea si gestionarea de comunitatilor relevante pentru business, best practices de la unele dintre cele mai engaging branduri locale si trendurile de urmarit anul acesta pentru a te adapta si pentru a profita de grupurile coagulate in jurul brandului tau.
Printre speakerii Brands & Communities 2015 se numara: Costin Radu (The Geeks), Dan Petre (D& D Research), Alex Dona (Times New Roman), Bogdan Georgescu (Bookster), Alexandru Manole (Burger Van), Gabriela Cretu (Grolsch), Cristina Moraru (Rama), Andreea Dirzu (Millward Brown), Matei Psatta (Leo Burnett Group), Andreea Strachina (Kaleidoscope Proximity), Monica Radulescu (CohnandJansen JWT), Raluca Iacob (Publicis Bucharest).
Pentru o acoperire cat mai buna a temei, pana pe 20 aprilie sunt asteptate propuneri de subiecte, prezentari si studii de caz legate de tematica Brands & Communities 2015, pe adresa [email protected], in atentia Mihaelei Craciunescu, content developer al evenimentului.
Profesionistii invitati sa contribuie cu know-how relevant pe tema evenimentului sunt: oameni de research si marketing de la client (indiferent de marimea businessului), agentiile de cercetare de piata, creatie, media, digital, productie, precum si jurnalisti, sociologi, consultanti in strategie de marketing si branding sitoti cei care au expertiza relevanta si recenta in domeniu.
Cele mai interesante propuneri vor putea fi introduse in programul conferintei Brands & Communities 2015. In cadrul procesului de selectie vor avea prioritate propunerile care abordeaza urmatoarele teme acoperite de eveniment:
- Tipuri de comportamente si insigt-uri despre membrii comunitatilor care pot duce la o interactivitate mai mare;
- Trenduri si oportunitati de adresare a nevoilor consumatorilor prin cele mai importante platforme digitale;
- Content relevant pentru diverse publicuri;
- Branding de comunitati - best practices;
- Microcomunitati neexploatate de branduri;
- Studii de caz despre comunitati care au contribuit la atingerea obiectivelor de business;
- Brand ambassadors, evangelists si influencers.
Sunt incurajate si propunerile de subiecte noi, neincluse in aceasta lista, in masura in care acestea se afla in aria de interes a evenimentului.
Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 8 mai, inclusiv, este disponibil un pret cu o reducere de early bird, de 15%.
Daca vrei sa fii partener al acestui eveniment, contacteaza-ne:
- Ioana Dogaru, Business Developer, SMARK - Pachete corporate de bilete si sponsorship ([email protected])
SMARK KnowHow reprezinta seria de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru marketeri, care acopera o gama larga de preocupari din aria lor de responsabilitate. Conceptul si formatul SMARK KnowHow au fost create in 2009 ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si prin oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute.