Despre atitudinile de consum al cafelei in randul tinerilor, identificate de alti tineri

Despre atitudinile de consum al cafelei in randul tinerilor, identificate de alti tineri

Sistemul romanesc de invatamant e intr-o zodie care refuza scortos schimbarea, iar secolul 19 prevaleaza cu insistenta nu doar in curricula gimnaziala, ci si prin facultati. Croseul aplicat de realitate pe maxilarul celor mai multora dintre studenti e cunoscut, dar greu de evitat la scara larga. Totusi, din loc in loc, se mai incearca si o pregatire reala a studentilor.

Despre o astfel de initiativa vorbeam nu demult: un curs de Focus Grup de la SNSPA, tinut de Alex Dincovici, in cadrul caruia studentii nu au dat un examen teoretic despre filosofia focus grupurilor, ci chiar au facut cercetari.Am vrut sa aflam si perspectivele echipelor de studenti cu cele mai bune doua rapoarte de cercetare - despre scoala, in general, si despre cum e sa pui la punct o cercetare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related