Andreea Mihnea (HR Director EY Romania) este speakerul evenimentului Meet the WOMAN!, organizat de Femei in Afaceri in Bucuresti, marti, 5 mai 2015, ora 19:00, la Capital Plaza Hotel. Tema evenimentului va fi "Leadership-ul – deconstructia la feminin".
Meet the WOMAN! este un eveniment de business networking ce are loc lunar si se adreseaza atat antreprenoarelor, cat si femeilor care lucreaza in companii si sunt specialiste intr-un domeniu de activitate.
"Cum sunt femeile lider si cum se diferentiaza stilul lor de leadership? Cum putem folosi trasaturile esential feminine pentru a deveni lideri mai buni? Acestea sunt intrebarile la care vom incerca sa gasim raspunsuri, alaturi de Andreea Mihnea, astfel incat sa ajungem la rezultate mai bune alaturi de echipele noastre, sa identificam punctele noastre tari si punctele slabe si sa ajustam unde este nevoie", a declarat Alice Botnarenco (fondatoare si presedinte Femei in Afaceri).
Andreea Mihnea
Absolventa a Facultatii de Limbi si Literaturi Straine din cadrul Universitatii Bucuresti, Andreea si-a inceput cariera in resurse umane intr-o companie mica de consultanta americana ca Trainee, acum aproape 15 ani. Dupa 3 ani in HR Management Consulting, a lucrat ca si Consultant in Executive Search pentru AIMS pentru ca apoi sa preia functia de HR Manager al centrului regional de dezvoltare al IBM, Global Delivery Center, unde a pus bazele organizatiei care si astazi este in plina ascensiune. Dupa Consultanta si experienta multinationala in IT, Andreea a ocupat rolul de HR Manager al PayPoint, in care a construit intreaga structura de Organizational Development intr-o perioada de transformare majora a companiei.
Din 2013, ocupa functia de HR Director al firmei de audit si consultanta EY Romania.
Motto-ul ei este: "Ziua de azi este templul si religia ta; cand intri in ea, ofera-i tot ce ai mai bun" (Kahlil Gibran).
ACCESUL LA EVENIMENT
Taxa de participare este de 90 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).
Accesul la eveniment se face doar cu rezervare si confirmarea inscrierii. Membrele Femei in Afaceri au prioritate si beneficiaza de 25% discount din costul taxei de participare.
Taxa de participare pentru membre este de 67,5 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).
Puteti afla ce beneficii are o membra Femei in Afaceri si sa ascultati testimonialele celorlalte membre!
Inscrierile se fac la: [email protected], iar detalii suplimentare se obtin la: 0758 600 886.
DESFASURATORUL EVENIMENTULUI
18:30 – Inregistrarea participantelor & coffee
19:00 – Inceputul evenimentului
19:15 – Prezentarea fiecarei participante si a businessului/jobului pe care il are
20:00 – Prezentarea unei afaceri
20:10 – Sustinerea temei de catre speakerul evenimentului
20:20 – Q&A
20:40 – Tombola cu premii oferite de parteneri
20:45 – Business Networking
PARTENERI
Capital Plaza Hotel • OPTIblu • Nomenius • Level Tour • A_BEST • EnRose • Fundatia Calea Victoriei • Editura Litera • Conga by OPTIblu
PARTENERI MEDIA
manager.ro • incont.ro • Forbes • CARIERE • comunicatedepresa.ro • romania-insider.com • City Compass • business-review.eu • Transilvania Business • Manager Express • IQads • RisCo • ptir.ro • doingbusiness.ro • Jurnalul de Afaceri • Learning Network • Autentici.ro • Limonade • Designist.ro • Akcees • ASER • AIESEC • Romanian Business Leaders • avocatnet.ro • Maastricht School of Management Romania