Pe 21 si 22 mai, la Brands & Communities 2015, eveniment din seria SMARK KnowHow ajuns la editia cu numarul 4, dezbatem cele mai eficiente strategii si tactici de digital pentru crearea si gestionarea unei comunitati relevante pentru brand. De know-how si inspiratie vor fi responsabili 25 de profesionisti din marcom, printre care: Simona Hancu (Vincon), Ruxandra Mocanu (Discovery), Mihaela Muresan (IKEA), Gabriela Cretu (Grolsch), Cristina Moraru (Rama), Cristi Badea (MavenHut), Alex Dona (Times New Roman), Bogdan Georgescu (Bookster), Alexandru Manole (Burger Van), Alina Buzatu (Geometry Global),Dragos Musat (Publicis), Catalin Rusu (Rusu + Bortun Brand Growers), Dan Petre (D&D Research).
Evenimentul este structurat pe doua zile, cu cate o sectiune de conferinta de cate 3 paneluri si cu un workshop aplicat sustinut de Costin Radu (Managing Director, The Geeks) pe 21 mai.
Intitulat sugestiv "Exercitii de marketing digital" workshop-ul este gandit foarte pragmatic si este construit astfel incat sa acopere, prin exercitii practice, subiecte de interes pentru cei care gestioneaza procese de comunicare, fie din interiorul departamentelor de marketing sau comunicare de la client, fie din interioriul agentiilor de advertising.
Astfel, prin simularea unor situatii reale, participantii la workshop vor descoperi variante de a actiona atunci cand sunt pusi in situatii de tipul celor recreate prin intermediul exercitiilor.
Dintre temele abordate in exercitii amintim:
- constructia comunitatilor de brand;
- aprobarea conceptelor creative;
- aplicatiile de Facebook;
- comunicarea virala;
- interpretarea datelor de research/analytics s.a.
Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial.
Brands & Communities 2015 este un eveniment driven by Toyota Hybrid.
TOYOTA este lider mondial in vanzari, de trei ani consecutiv. Toyota Romania face parte din Grupul Inchcape, o companie multinationala britanica cu o istorie de peste 160 de ani, cotata la Bursa din Londra incepand cu 1958. In anul 2000 Toyota Motor Corporation a cesionat drepturile de distributie pentru brandurile Toyota si Lexus companiei Toyota Romania. Incepand cu 2008, Toyota Motor Corporation a acordat firmei Toyota Romania statutul de National Marketing and Sales Company (NMSC) pentru intreaga regiune a Balcanilor. In prezent, in Romania reteaua de distributie include 22 dealeri.
Toyota este deschizator de drumuri spre viitorul mobilitatii, imbogatind vieti in lumea intreaga prin cele mai sigure si responsabile modalitati de transport. Prin angajamentul pentru calitate, inovatie constanta si respect pentru planeta, dorim sa depasim asteptarile si sa fim rasplatiti cu un zambet.
Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Casa de Traduceri, Catavencii, The Institute, Ziare.com, Business 24, 9AM.ro, Hotnews, Port.ro, Magazinul Progresiv, Revista Cariere, Femei in Afaceri, Face to Face Media, Business Woman, RetailNews, Itsy Bitsy.
SMARK KnowHow reprezinta seria de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru marketeri, care acopera o gama larga de preocupari din aria lor de responsabilitate. Conceptul si formatul SMARK KnowHow au fost create in 2009 ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si prin oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute.