Coresi Shopping Resort a atras peste 1.000.000 de vizitatori in prima luna de la deschidere

Coresi Shopping Resort a atras peste 1.000.000 de vizitatori in prima luna de la deschidere

Cel mai recent studiu realizat de Coresi Shopping Resort, cu ajutorul Centrului de Cercetare de Marketing Mednet, demonstreaza faptul ca 4 din 5 persoane recomanda Coresi din pozitia de ambasadori ai brandului, in vreme ce peste 90,6% au o perceptie pozitiva declarata cu privire la brand. Studiul a fost realizat pe un esantion reprezentativ de 521 de respondenti, femei si barbati, cu varste cuprinse intre 18 si 65 de ani, care provin din zone precum Brasov, Covasna, Prahova, Sibiu, Mures si Arges.

Traficul de peste 1.000.000 de vizitatori inregistrat in prima luna de functionare, cat si numarul de peste 230.000 de persoane din weekendul inaugurarii vin sa confirme gradul mare de interes al brasovenilor si al intregii regiuni fata de Coresi Shopping Resort.

Designul, numarul mare de magazine cunoscute si dimensiunea Coresi Shopping Resort sunt alte aspecte evaluate pozitiv de catre respondenti. 87% dintre acestia si-au declarat intentia de a reveni in noul centru al atractiei din Brasov.

Eficienta comunicarii este dovedita prin procentul semnificativ de 50% din respondenti care declara ca au aflat prima data de Coresi din mass media, in timp ce peste 20% au invocat „word of month” ca prima sursa de informare cu privire la Coresi. Outdoor-ul si on-line-ul au reprezentat sursele de comunicare constanta pentru un procent de 86% dintre respondenti.

Inca de la deschiderea oficiala pentru public, Coresi Shopping Resort se pozitioneaza ca un centru de viata in care zilnic au loc evenimente care aduna sub acelasi acoperis mii de vizitatori. Cu un trafic estimat de peste 8 milioane de vizitatori pe an care vizeaza locuitorii Brasovului, pe cei din vecinatate, cat si turistii straini si romani, Coresi Shopping Resort isi reafirma misiunea de a deveni o scena deschisa pentru brasoveni si nu numai, prin cele 360 de evenimente pe an menite sa consolideze pozitionarea shopping resortulului ca un adevarat centru al bucuriilor de zi de zi.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related