Bogdan Toacse (McDonald's Romania): Prin comunitatile online, putem evalua obiceiurile de consum, trendurile, interactiunea cu consumatorii sau experienta pe care o oferim clientilor in restaurante

Bogdan Toacse (McDonald's Romania): Prin comunitatile online, putem evalua obiceiurile de consum, trendurile, interactiunea cu consumatorii sau experienta pe care o oferim clientilor in restaurante

Unul dintre brandurile mature de pe piata romaneasca este McDonald's. Si acelasi lucru se poate spune si despre comunitatea ce s-a inchegat in jurul acestuia. Iar brandul continua sa-si extinda ramurile digitale, demarand o campanie pe platforma de dating Tinder, cu ocazia Valentine's Day. Interactiunile dintre brand si consumatori nu se opresc insa la mediul digital, trecand cu usurinta si in offline. Care este perspectiva brandului asupra relatiei cu consumatorii aflam de la Bogdan Toacse (Marketing Director, McDonald's Romania) in textul de mai jos.

Despre alte atribute ale comunitatilor din jurul brandurilor mature, dar si despre noile provocari cu care se confrunta, ne vor vorbi  pe 21 si 22 mai la Brands & Communities 2015.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related