Bebesupermarket Militari anunta deschiderea unei prime drogherii prin intermediul careia clientii vor avea acces la o diversitate de produse, inclusiv produse farmaceutice eliberate fara prescriptie medicala.
Deschiderea drogheriei din cadrul Bebesupermarket Militari marcheaza inca o etapa in dezvoltarea business-ului care intentioneaza, in viitorul apropiat, sa importe direct o serie de produse si sa mai deschida un magazin, cel mai probabil in afara Bucurestiului.
”Decizia de a deschide o drogherie a venit ca urmare a cererilor formulate de catre clientii nostri. Drogheria va pune la dispozitia clientilor produse farmaceutice care pot fi comercializate fara reteta, atat pentru copii, cat si pentru adulti, dar si dispozitive medicale si teste de sarcina.” Afrodita Pircalabescu (Actionar - Bebesupermarket Militari).
Pe langa lansarea drogheriei, Bebesupermarket Militari se pregateste sa se lanseze si online, incepand din aceasta toamna, astfel incat sa le poata oferi acces la intreaga sa gama de produse parintilor cu copii mici din intreaga tara.
”Plecand de la experienta mea de mama, am vazut cat de greu e sa gasesti tot ce ai nevoie pentru un nou nascut sau copil pana in 4 ani. Asa incat, atunci cand s-a ivit oportunitatea, m-am alaturat cu mult entuziasm unui grup de prieteni, printre care si Dragos Vladu si am deschis un magazin dedicat produselor baby. Ne-am dorit sa fie un concept nou, diferit de magazinele clasice”, spune Afrodita.
Lansat pe piata drept raspuns la nevoia familiilor cu bebelusi de a gasi intr-un singur loc tot ce isi doresc pentru copilul lor, Bebesupermarket Militari este dispus pe un singur nivel si construit dupa modelul supermarket-urilor, suprafata de expunere pentru produse fiind de peste 1,000 m.p. Magazinul are o oferta de peste 15,000 de produse accesibile direct la raft, organizate pe categorii si subcategorii pentru a usura cautarile cumparatorilor.
Desi a adoptat modelul de supermarket pentru display-ul produselor, Bebesupermarket Militari se distanteaza de acesta prin serviciile de consiliere oferite clientilor.
”Avand in vedere gradul de specializare al produselor, oricand are nevoie, clientul poate beneficia de informatiile si recomandarea echipei noastre de consilieri profesionisti. Ne-am dezvoltat propriul concept de consiliere”, continua Afrodita Pircalabescu.
Supermarket-ul din Militari a fost infiintat pornind de la ideea unui magazin in care parintii cu copii pe pana la 4 ani sa gaseasca tot ce este necesar pentru acestia, la preturi mici, dar fara a face rabat la calitate.
”Desi cheltuielile sunt substantiale, avand in vedere suprafata ocupata si echipa de peste 40 de angajati, am reusit sa devenim profitabili la doar cateva luni de la lansare, dupa care magazinul a crescut constant, ajungand in al doilea an de activitate la o cifra de afaceri de peste 7 milioane de euro”, adauga Afrodita.